Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@08:02:05 GMT

حیدر کندری مدیرعامل " مگاموتور " شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۹۶۱۶

حیدر کندری مدیرعامل ' مگاموتور ' شد

پول‌نیوز - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حکمی مدیرعامل شرکت مگاموتور را منصوب کرد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز،  مهندس جهرودی طی حکمی حیدر کندری را به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت مگاموتور منصوب کرد.

وی دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است.

کندری پیش از این به عنوان معاون تولید شرکت مگاموتور، معاون تولید سواری سازی ایران خودرو ، معاون موتور سازی ایران خودرو، معاون قطعات و مجموعه های تولیدی ایران خودرو مشغول به کار بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این، عضویت در هیات مدیره شرکت مهرکام پارس، هیات مدیره شرکت محور سازان ایران خودرو و هیات مدیره شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، همچنین قائم مقام اجرائی و عضو هیات مدیره ایران خودرو دیزل از دیگر سوابق فعالیت های وی است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید عظیم حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، از بازدید علمی دانشجویان رشته مکانیک و صنایع و دستیاران آموزشی از شرکت ایران خودرو توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب خبر داد و هدف از این بازدید را حمایت و ارزیابی دانشجویان در حین تحصیل، همچنین ایجاد یادگیری عمیق با کسب تجربه در محیط عملی بیان کرد.

همچنین طبق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد و فعال سازی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، ارتباط صنعت و جامعه با مأموریت تعامل پیش دستانه، ارائه خدمات عملیاتی و تسهیل گری در تصمیم سازی برای توسعه محلی و مساله یابی بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی و سازمان‌های اجتماعی و انعکاس آن در پایان نامه و رساله‌ی دانشجویان عنوان کرد.

همچنین بررسی فرصت‌های ایجاد هم‌افزایی و شبکه‌سازی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی و تشکیل گروه‌های تحقیقاتی بین اعضای هیئت علمی، دستیاران آموزشی و نخبگان و پژوهشگران را با هدف پاسخگویی به مسائل ملی و محلی عنوان کرد.

مریم تمدنی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب نیز عنوان کرد بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت ایران خودرو از جمله ساخت بدنه، موتورسازی، سالن مونتاژ و موزه‌ی ایران خودرو صورت گرفت؛ و هدف از بازدید‌های علمی را ایجاد شبکه و تعامل بین رشته‌های مختلف، اساتید و دستیاران آموزشی در راستای نظام نامه‌ی دانشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد که در راستای ایجاد شبکه دوستی میان دانشجویان و ایجاد کانون فارغ التحصیلان به منظور بهره گیری از ظرفیت آنها د رتحقق اهداف دانشگاه صورت می‌پذیرد.

همچنین در این بازدید امکان گذراندن دوره‌ی کارآموزی نیز برای دانشجویان به منظور انجام کار‌های عملیاتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان