Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر رسمیت بخشیدن به قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت: موضع گیری رئیس جمهور امریکا در مورد قدس شریف برخلاف مقررات بین المللی، موضع‌گیری‌های قبلی سازمان ملل، موضع گیری‌های پیشین شورای عالی امنیت ملی، بیانیه‌ها و قطع نامه‌های صادر شده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی اقدام ترامپ را در عین حال یک اقدام تجاوزگرایانه در امور داخلی کشور‌ها تلقی کرد و افزود: این که آمریکا بگوید پایتخت کدام کشور در کجا باشد دخالت آشکار در امور داخلی کشور‌ها محسوب می‌شود.

نقوی حسینی با اشاره به دستاوردهای موضع گیری ترامپ برای جهان اسلام، تصریح کرد: این اقدام موجب شد ماهیت صهیونیستی بودن دولت امریکا را به نمایش گذاشت به نحوی که در حال حاضر این سوال برای شهروندان امریکایی مطرح می‌شود که ترامپ رئیس جمهور ما است یا رئیس جمهور رژیم صهیونیستی؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دیگر دستاورد اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا تاکید کرد: این اقدام موجب شد تا بار دیگر اتحادی چشم گیر در جهان اسلام درمیان کشورهای مسلمان به وجود بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان اقدام اخیر ترامپ در رسمیت بخشیدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را مرتبط با شکست داعش در منطقه دانست؟ گفت: بله، کاملا مرتبط است. شکست‌های پی در پی این کشور در منطقه، اعم از فرو رفتن سعودی‌ها در باتلاقی که در یمن بوجود آورند، شکست داعش در منطقه علی رغم حمایت‌های گسترده برخی سران عرب و کشورهای غربی، استعفای سعد حریری که در نهایت با بن بست مواجه شد و.. حیثیت آمریکا را زیر سوال برد.

نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا در حال حاضر برای احیای حیثیت خود در منطقه، تلاش می‌کند تا با چنین رفتارهایی قدری از ناکامی هایش را جبران کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند