Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@19:43:56 GMT

گلایه نماینده مردم بجنورد از بدقولی وزیر کار

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۱۳۲۳

دکتر علی قربانی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، افزود: وزیر کار به هنگام اخذ رای اعتماد به نمایندگان خراسان شمالی قول داد تا ساز و کار اجرای هر چه سریع تر این پروژه را فراهم کند اما پنج ماه از آن زمان می گذرد و تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی اظهار کرد: بهانه آن ها برای عدم اجرای این پروژه این است که نفت و گاز پارسیان و صندوق بازنشستگی کشور راضی به سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه نیستند که به آن ها اعلام کردیم این سهام را تهاتر و یا خرید کنند که اقدامی در این راستا انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: عمر مجتمع پتروشیمی خراسان به لحاظ مدت زمان کاری رو به پایان است و باید فاز جدید آن راه اندازی شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس تصریح کرد: به همین علت برای استیضاح وزیر کار به دنبال جمع آوری امضاء نمایندگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تا روز پنج شنبه 25 امضاء از نمایندگان جمع آوری شده و تعداد امضاء کنندگان رو به افزایش نیز بوده است، گفت: برای انجام استیضاح امضاء 15 نفر از نمایندگان نیز کافی است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم

جمع زیادی از مردم مرکز استان خراسان شمالی در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در میدان شهید بجنورد تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ جمع زیادی از مردم مرکز استان خراسان شمالی در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در میدان شهید بجنورد تجمع کردند.

مردم بجنورد که پلاکاردهایی حاوی پیام‌های تشکر از سپاه و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در دست داشتند با قدردانی از اقدام تنبیهی رزمندگان اسلام بر حمایت قاطع از فعالیت‌های جبهه مقاومت و سرداران سپاه اسلام تاکید کردند.

در این تجمع حماسی خود جوش مردمی٬ اقشار مختلفی از مردم حضور داشته و با هم‌خوانی سرودهای انقلابی و حماسی در این حماسه بزرگ شادمانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز در سخنانی در این مراسم٬ اظهار داشت: اسرائل غاصب با حمله به سفارت ایران در دمشق همه قوانین بین المللی را نقض کرد و اقدام ایران اسلامی اقدامی تلافی جویانه در راستای منشور سازمان ملل متحد بود که دفاع را در این مواقع جایز می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلیمن نوری تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که هیچ تعرضی به منافع ما بی پاسخ نخواهد ماند.

.

انتهای پیام/311 

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • تحویل ۲۴۰ واحد از پروژه برکت بجنورد به پیمانکار جدید/احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران