Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کلانتري 109 بهارستان گفت:گواهينامه مالباخته در دست سارقان موجب شناسايي و دستگيري آنها شد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سرهنگ کيومرث حسنوند رئيس کلانتري 109 بهارستان گفت: چندي پيش طي تماس تلفني با کلانتري يکي از شهروندان اظهار داشت که لوازم شخصي و مدارک هويتي اش از داخل خودرواش که در کنار خيابان پارک بود سرقت شده که ضمن اعزام تيمي از ماموران کلانتري به آدرس اعلامي، صحت خبر تاييد و تيمي از ماموران تجسس کلانتري، دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تحقيقات در اين خصوص همچنان ادامه داشت که با وقوع جرايم مشابه اي مواجه شديم که براي پيشگيري از وقوع جرم، تعداد گشت هاي انتظامي به خصوص در طول شب افزايش داده شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران انتظامي هنگام گشت زني در شب گذشته متوجه رفتار مشکوک سرنشينان يک دستگاه خودروي سواري شدند که به آهستگي با چراغ خاموش در حال تردد بودند.
رئيس کلانتري 109 بهارستان با بيان اينکه ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و راننده و سرنشين آن را دستگير کنند، گفت: در بازرسي بدني از متهمان يک کارت گواهينامه مربوط به شخص ثالث کشف، که وي سابق بر اين پرونده اي در خصوص سرقت لوازم داخل خودرواش در کلانتري تشکيل و ماموران تجسس در حال تعقيب سارق يا سارقان بودند.
سرهنگ حسنوند با اشاره به انتقال متهمان به کلانتري و اقرار آنان به سرقت لوازم داخل خودرو مالباخته، ادامه داد: با شناسايي سارقان لوازم داخل خودرو، پرونده شاکي تکميل و سارقان براي سير مراحل قانوني در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.

خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند

سرهنگ علی تجری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حال ساخت شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

تجری ادامه داد: این افراد در بازجویی‌های بعمل آمده، به ۱۵ فقره انواع سرقت و فروش اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال به همراه ۲ مالخر اعتراف کردند و ضمن دستگیری مالخران، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ای در ارتفاعات دینارکوه 
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه آبدانان
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی