Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:12:34 GMT

دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان فارسان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۲۸۵۹

دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان فارسان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل ازپایگاه خبریلیس ، سرهنگ"سیروس میرزائی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر در بخش "جونقان بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، ماموران طی بررسی اطلاعاتی دقیق این دو قاچاقچی را شناشائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری مواد مخدر به همراه ترازوی توزین و دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ"میرزائی"با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از برنامه های مهم پلیس شهرستان"فارسان" است.

 

46

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان