Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:25:45 GMT

مرگ ۲ کارگر در یک شرکت قارچ در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۳۰۱۸

مرگ ۲ کارگر در یک شرکت قارچ در دزفول

مدیر عامل شرکت قارچ جلگه دز با تشریح حادثه مرگ ۲ تن از کارگران این شرکت گفت خبر از مرگ یک کارگر پیمانکار بر اثر سقوط در استخر مخصوص مواد مصرفی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر عامل شرکت قارچ جلگه دز با تشریح حادثه مرگ ۲ تن از کارگران این شرکت گفت خبر از مرگ یک کارگر پیمانکار بر اثر سقوط در استخر مخصوص مواد مصرفی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت قارچ جلگه دز با تشریح حادثه مرگ ۲ تن از کارگران این شرکت گفت:علاوه بر مرگ یک کارگر پیمانکار بر اثر سقوط در استخر مخصوص مواد مصرفی این شرکت، کارگر دیگری که برای نجات وی وارد استخر شده بود جان باخت.

غلامعلی اسلامی زاده گفت: یک قسمت در شرکت قارچ وجود دارد که مواد لازم برای کشت قارچ در آنجا فرموله می‌شود که حاوی کلش گندم، کود مرغ و پودر سنگ گچ خام است که این محل باید برای تخمیر آبگیری و اشباع شود.

وی با بیان وجود چند نقطه زباله گیر در این بخش قبل از اتصال به استخر افزود: نقاط زباله گیر مرتب باید تمیز شود که با وجود توصیه‌های ایمنی که بار‌ها تذکر داده شده همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی لازم برای کارگران، نقاط زباله گیر مذکور تمیز نشده و زباله وارد آن شده بود.

اسلامی زاده افزود:در حادثه یکشنبه شب یکی از کارگران پیمانکاری شرکت در حال تمیز کردن نقاط زباله گیر مذکور به دلیل نامعلومی در استخر سقوط کرده و فوت می‌کند ضمن اینکه یکی دیگر از کارگران نیز که برای کمک به وی وارد استخر شده بود نیز جان باخته است.

وی اظهار کرد:دیگر کارگرانی که شاهد حادثه بودند به منظور کمک قصد ورود به محل را داشتند که برای جلوگیری از تلفات بیشتر از ورود آن‌ها جلوگیری شد در غیر اینصورت شاهد تلفات بیشتری بودیم.

اسلامی زاده با بیان اینکه هنوز علت دقیق مرگ این دو کارگر مشخص نیست گفت: ممکن است این کارگران بر اثر سقوط در استخر و یا گارگرفتگی گاز‌های متصاعد شده ناشی از تخمیر جان باخته باشند که علت آن توسط پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

حدود ساعت ۱۷:۴۷ دقیقه دیروز یکشنبه غرق شدن ۲ کارگر شرکت قارچ به اورژانس ۱۱۵ دزفول گزارش شد که نیرو‌های اورژانس با اعزام به منطقه متوجه شدند این ۲ کارگر پیش از رسیدن آمبولانس جان باخته اند.

انتهای پیام/پ
مرگ ۲ کارگر در یک شرکت قارچ در دزفول

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، مسعود قلعه‌سفیدی، گفت : تاکنون ۵ نفر (سه مرد و ۲ زن) در استان، به علت خوردن قارچ سمی فصلی دچار مسمومیت شدند. وی با بیان اینکه تاکنون مورد فوتی از مسمومیت با قارچ سمی فصلی در سال جاری گزارش نشده است، تصریح کرد: یک نفر از این بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه و چهار نفر در بیمارستان شهدای هرسین پذیرش شده‌اند. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه به علت بارندگی در فصل بهار قارچ‌های خودروی زیادی در طبیعت رشد می‌کنند که خیلی از آنها سمی هستند و برای پیشگیری از هرگونه مسمومیت‌های ناشی از قارچ‌های سمی درخواست می‌شود افراد از مصرف قارچ‌های خودرو و یا جمع‌آوری شده توسط افراد عادی که به صورت فله‌ای عرضه می‌شود، خودداری کنند. وی با تأکید بر اینکه به توصیه‌های برخی از افراد عادی در تشخیص انواع قارچ سمی از انواع قارچ خوراکی توجه نکنید، افزود: شناسایی انواع قارچ خوراکی از انواع قارچ سمی تنها براساس خصوصیات ظاهری مانند شکل، رنگ، بو، قوام و مزه مشکل بوده و توسط متخصصان و کارشناسان مجرب قارچ شناسی و گیاه‌شناسی امکان‌پذیر است. قلعه‌سفیدی یادآور شد: در صورت بروز علائم و نشانه‌های گوارشی از جمله تهوع، استفراغ و اسهال به‌صورت تأخیری و بین ۵ تا ۱۲ ساعت پس از مصرف خوراکی قارچ‌های خودرو، هر چه سریع‌تر بیمار باید به مرکز درمانی تخصصی مسمومیت‌ها منتقل شود

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • خطر مرگ؛ این گیاهان را دیگر نخورید
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !