Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:15:15 GMT

معاون شهردار تهران: آماده مناظره با قالیباف هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۳۱۷۲

معاون شهردار تهران: آماده مناظره با قالیباف هستم

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن پور سیدآقایی با اعلام این مطلب، افزود: برای شرکت دراین مناظره و اثبات «سیاسی کاری و نمایشی بودن بهره ‌برداری از خط 7 مترو پایتخت» آمادگی کامل دارد.
وی همچنین از دعوت‌کنندگان این مناظره خواست که مشخص کنند که دراین جلسه محمدباقر قالیباف شهردار سابق و یا یکی از مدیران وی شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجمع دانشجویان حزب‌الله دانشگاه علم و صنعت در نامه‌ای از شهرداری تهران درخواست کرده که این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دارای دانشکده راه‌آهن در غرب آسیا، میزبان مناظره ای میان مدیران سابق و جدید شهرداری با موضوع خط 7 مترو تهران باشد.
به گزارش ایرنا، شهرداری تهران، فعالیت خط 7 مترو را به دلیل نداشتن ایمنی تا تکمیل و تجهیز کامل و مطابق با استاندارد متوقف کرد.
به گفته محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران، بهره برداری ناقص از خط 7 مترو در پایان دوره فعالیت مدیریت سابق شهری، اقدامی عجولانه و نمایشی بوده و برای تعطیلی این خط کار دقیق کارشناسی انجام شده است.
محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران نیز در واکنش به این مطالب، تعطیلی خط 7 مترو پایتخت توسط مدیریت شهری را اقدامی « سیاسی و غیر کارشناسی» عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، 22 کیلومتر از خط 7 مترو تهران خرداد ماه امسال و در آخرین ماه های دوره فعالیت محمدباقر قالیباف شهردار سابق پایتخت به بهره برداری رسید.
افتتاح این خط با اعتراض و واکنش بسیاری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و کارشناسان مواجه شد.
پس از استقرار تیم جدید مدیریت شهری تهران، کمیته ای مسئول رسیدگی به وضعیت ایمنی خط 7 مترو شد که در نهایت براساس نظر این کمیته، فعالیت خط 7 مترو از اوایل آبان ماه امسال برای تجهیز و تامین موارد ایمنی استاندارد و فنی متوقف شد.
شهر تهران درحال حاضر دارای 5 خط فعال مترو است و عملیات احداث 2 خط دیگر نیز درحال انجام است.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران