Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کار موسی کولیبالی حرفه‌ای نبود و باید بگوید چه کسی به او بی‌احترامی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم پس از ۱۴ روز تعطیلی بتوانیم در جام حذفی به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شرایط تیم در حال حاضر بد نیست، چند بازیکن به دلایل خاصی از تیم رفتند و برخی نهم با نظر ویسی جدا شدند. همه وضعیت مالی باشگاه را می‌دانید که با چه مشکلاتی مواجه بودیم، اما با آمدن مالک جدید شرایط بهتر شده است. با این حال تاکنون تنها توانسته‌ایم یک بازیکن را جذب کرده‌ایم.

وی در مورد جدایی برخی از بازیکنان مانند طالب ریکانی گفت: ویسی روی یکسری از بازیکنان به لحاظ فنی نظری نداشت، اما بقیه بازیکنان به خاطر شرایط مالی جدا شدند. مسئولان باشگاه و ویسی نظرشان این بود که تعداد نفرات تیم کمتر شود و سعی کنیم در آینده هم از بازیکنان بومی استفاده کنیم. طالب ریکانی هم پس از توافق با باشگاه و ویسی جدا شد.

مربی استقلال خوزستان در خصوص علت عدم حضور موسی کولیبالی در تمرینات تصریح کرد: در رابطه با او مشکل بزرگی بوجود آمده است. کولیبالی با عنوان تعطیلات و مرخصی به مالی رفت، اما وقتی به آنجا رسید، گفت که برنمی‌گردد. کار او غیرحرفه‌ای بود، چون ۳۰ درصد از قراردادش را گرفته و باید برمی‌گشت. نیم فصل دوم شروع نشده، اردوی تیم را ترک کرد و برای او عواقب خواهد داشت. اگر او به ایران بازنگردد، باشگاه مجبور به شکایت خواهد شد.

مکوندی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود کولیبالی به خاطر برخی رفتار‌ها ناراحت شده است، گفت: او باید در این رابطه توضیح دهد. نمی‌دانم منظورش از اینکه احترام نگذاشته‌ایم، چه بوده است. کولیبالی تا امروز ۳۰ درصد از قراردادش را گرفته است. اگر بحث مالی نبوده و اخلاقی است، خوشحال می‌شویم بگوید کدام یک از مجموعه باشگاه به او بی‌احترامی کرده است. ویسی تا لحظه آخر دنبال تهیه بلیت برای موسی بود تا برای مرخصی به مالی برود. خوشحال می‌شویم بگوید این مسائل از طرف چه کسی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901289

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم