Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ،امام جمعه شهرستان کبودراهنگ مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم نخستین بادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،صبح امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ،امام جمعه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ، مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موشک های ما خواب را بر دشمنان حرام کرده است

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ صبح امروز در اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ ضمن لزوم  برگزاری یادواره های شهدا اظهارداشت:عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.

وی با اشاره به شعار "شهدا شرمنده ایم" افزود:ما امروز در دو بعد مختلف در پیشگاه شهدا هم شرمنده هستیم و هم سرافراز چراکه شرمندگی از این بابت که ما نتوانستیم همه اهداف شهدا را اجرایی کنیم و آزادی فلسطین  و برپایی پایگاه انصارالزهرا در کنار قبرستان بقیع از این جمله اهداف بودند و اما سرافرازیم از این جهت که امروز به همت جوانان غیور،انقلابی و متخصص این نظام ما پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف به دست آوردیم و به همت همین جوانان نسل امروزی است که موشک های دوربرد ما خواب را بر چشمان دشمنان این نظام حرام کرده است.

نیروی انتظامی همواره پیش قراول جنگ نرم و سخت است

سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در این مراسم در خصوص اهمیت مقام شهدا گفت:شهدا با نثار خون پاکشان امنیت و عزت را به ما هدیه کردند و ما موظف هستیم به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا این مسیر امن و باعزت را حفظ نمائیم و یادوراه  های شهدا انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان است.

وی با اشاره به جبهه جنگ نرم و لزوم آگاهی از خطرات این جبهه افزود:امروز دشمن با شکست در جبهه جنگ سخت دست به دامن جنگ نرم شده است و با راه اندازی چندین هزار کانال ماهواره ای،سایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی سعی در تغییر باورها و سبک زندگی  این مردم دارد تا شکست های مفتضحانه خود در جنگ سخت را جبران نماید.

کامرانی صالح با تاکید بر اینکه ریشه بخش بزرگی از فساد های جامعه برگرفته از ابتذال در شبکه های اجتماعی و ماهوارعه ای  است اضافه  داشت:سایت هاو شبکه های ماهواره ای و اجتماعی یک هدف را دنبال می کنند و آن تغییر سبک زندگی اسلامی،ترویج فساد،اعتیاد و سستی در بیان خانواده ها و اعتقادات مذهبی جامعه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  نیروی انتظامی افتخار دارد که در همواره در مسیر شهدا قرار دارد و امروز نیروی انتظامی در هر دو حوزه  جنگ نرم  و سخت پیش قراول است.

در پایان این مراسم از خانواده ده شهید والامقام نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد

 یادواره ۲۵ شهیدروستای ارکان با حضور مردم ومسئولان برگزارشد.
قرائت وصیت نامه شهدا و سخنرانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های یادواره بود.

درپایان این مراسم مردم برای تجدید پیمان بر سر مزار شهدا حاضر شدند.

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد