Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان ۶۶۰ طرح صنعتی در حال اجراست که از این تعداد ۲۳۱ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: این طرح‌ها با مجموع سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار میلیارد تومان در استان خوزستان در حال اجرا هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اگر مجموع این طرح‌ها در استان خوزستان اجرایی شوند می‌توان شاهد ایجاد اشتغال بسیار خوبی برای جوانان در خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری ادامه داد: در همه استان‌های دیگر نیز چنین برنامه‌ای است تا با اتمام طرح‌های صنعتی که در حال اجراست، شرایط برای اشتغال جوانان فراهم شود.

وی بیان کرد: دولت در سال جاری حداقل ۶۰۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد را باید تا پایان سال به اتمام برساند تا شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این زمینه در کشور باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در خصوص تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، هدف دولت در هشت ماهه امسال، ۱۰۳ درصد محقق شده که این درصد تحقق، بیشتر از حد مورد نظر ما بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی شاهین زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، انجام خدمات الکترونیک است و در این راستا مجوزها بویژه پروانه کسب اصناف از سوی درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود که به همین منظور تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلات و خدماتی که دولت ارائه خواهد داد، باید کد شناسه یکتا داشته باشند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود.

وی گفت: تا پیش از این، افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای مربوطه انجام می‌گرفت تا اعتبار پروانه کسب آنها بررسی شود، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد بستر جهت دریافت کد یکتا دیگر نیازی به موارد ذکر شده نیست.

شاهین زاده با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که در حال حاضر اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به دنبال آن هستند اخذ شناسه یکتا توسط بازاریان و کسبه است، افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت و به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خود را دریافت کنند.

شاهین زاده تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشد و نام آن‌ها در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌های صنفی آماده پاسخگویی در این مورد به کسبه و بازاریان است.

کد خبر 6098535

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده