Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:کنسرت رامیز قلی اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر ۳۰ آذر و اول دی ماه سال جاری به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری کنسرت رامیز قلی اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر پیش از ظهر امروز دوشنبه 27 آذر با حضور رامیز قلی اف، سوسن تقی پور،  رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ هنر واحد 46، شهرام توکلی، علی اکبر قربانی و رشید وطن  دوست  در تالار وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رشید وطن دوست، خواننده آذری زبان در این نشست گفت: من متولد تبریز هستم و تخصصم خوانندگی اُپراست، از سال 1348 سولیست اُپرای تهران بودم. پیش تر اجراهایی با ارکسترهای سمفونیک تهران، ارکستر ملی و دیگر ارکسترها داشته ام.

 

وی افزود: در این کنسرت برخی از آثار مهمِ موسیقی آذربایجانی را می خوانم، خیلی خوشحالم که این آثار را در کنار رامیز قلی اف اجرا می کنم؛ استاد قلی اف بسیار مهربان و افتاده و در عین حال بسیار چیره دست هستند.

 

شهرام توکلی، رهبر ارکستر فرهنگ و هنر نیز در این نشست گفت: بودن در این برنامه برای من افتخار بزرگی است، صدای تار استاد رامیز قلی اف را از بچگی شنیده ام و عاشق تارنوازی ایشان هستم.

 

علی اکبر قربانی، آهنگساز و تنظیم کننده نیز در این نشست گفت:  اصالتم آذری است و موسیقی آذری همیشه برای من جذابیت داشته است. صدای تار آقای قلی اف همیشه برای من رویایی و دست نیافتنی بود. از این که در این رویداد کنار هم قرار می گیریم بسیار خوشحالم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: چند سال پیش هم آقای قلی اف به دعوت استاد فخرالدینی به ایران آمد و در کنار ارکستر ملی تار نواخت. این بار به دعوت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 به ایران آ مده تا باز هم در کنار ارکستری ایرانی تار بنوازد.

 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی

رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرد و زیر آن نوشت: کاش رئیس جمهور بودی سید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است