Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر زرقان در سی و سومین جلسه علنی خود با ۶ دستور کار و سه نطق پیش از دستور روز پر کاری را پشت سر گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛ در این جلسه که به تقاضای نمایندگان تشکلهای محیط زیستی استان در محل شورای شهر تشکیل گردید اعضای تشکلهای استان در جلسه حضور یافته و مراتب نگرانی خود را از تصویب احتمالی طرح توسعه پالایشگاه مطرح کرده و خواستار پیگیری بیشتر این موضوع توسط اعضای شورا گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه ،پایین رفتن منابع آبی بمو و سه برابر شدن مصرف آب پالایشگاه در طرح توسعه آتی مهمترین موضوعی که در توسعه سه برابری پالایشگاه دغدغه اصلی بوده و همه را نگران کرده است که هم اکنون آثار آن با شور شدن آب شرب چاههای زرقان نمود پیدا کرده است و همچنین عدم توجه به ارزیابی زیست محیطی و عدم پیش بینی توسعه فضای سبز منطقه برای جبران قسمتی از آلایندگی مضاعفی که به دشت زرقان تحمیل خواهد شد مطرح شد.


این در حالی است که پالایشگاه زرقان در دهه پنجاه با پیش بینی تولید ۶۰ هزار بشکه و ایجاد ۴۰۰ هکتار فضای سبز تاسیس شده است.


توسعه سه برابری بدون توسعه فضای سبز میتواند لتمات جبران ناپذیری را به زیست انسانی و گیاهی و جانوری دشت زرقان و منطقه بمو وارد کرده و در اندک مدت منطقه را با چالش بزرگ ‌منابع آبی مواجه نماید.


در این جلسه اعضای شورا نیز مراتب نگرانی خود را از تصویب این طرح بدون در نظر گرفتن موارد فوق و هماهنگی با شهرداری و شورای شهر اعلام کرده و مقرر گردید مراتب مطروحه مجددا به استانداری فارس گزارش گردد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود