Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام آلودگی هوا روی برنامه بازی‌های جام حذفی تاثیر گذاشت تا دیدار تیم‌های استقلال و ایرانجوان اولین دیداری باشد که در این مسابقات به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و ایرانجوان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل آلودگی هوا کنسل شد تا مشکلات تیم ایرانجوان برای حضور در این مسابقه زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بوشهری که از مشکلات عدیده مالی رنج می برد، برای تامین هزینه‌های سفر به تهران مشکلات زیادی متحمل شد و تعویق ۴۸ ساعته این مسابقه مشکلات این تیم را مضاعف کرد.

از یک سو بلیط بازگشت ایرانجوان از تهران به بوشهر چارتر بوده و طبیعی است که این بلیط‌ ها قابل انتقال به زمان دیگری نیست و مسئولین این تیم ناچارند برای بازگشت بلیط های جدید تهیه کرده که این خود مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است.

از سوی دیگر ایرانجوان در خوابگاهی در غرب تهران مستقر است و این خوابگاه را تا بعد از ظهر امروز گرفته بود برای ۴۸ ساعت آینده با مشکل سکونت در تهران مواجه است. این مشکلات برای تیمی که به خودی خود با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند شرایط را وخیم کرده تا جایی که بر اساس گزارش رسیده حتی مسئولین این تیم به بازگشت به بوشهر و انصراف از حضور برابر استقلال هم فکر می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۵ امروز جمعه به شماره‌پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم‌آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

کد خبر 6095866

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد