Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن شب یلدا عصر امروز دوشنبه ۲۷ آذر به نفع زلزله زدگان کرمانشاه در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا دوستعلی رئیس فرهنگسرای خاوران از برگزاری جشن شب یلدا با محوریت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ آذر خبر داد و گفت: در کنار همه این فرصت‌ های اجتماعی که شب یلدا به ایرانیان هدیه می‌ دهد، نوع برگزاری جشن یلدا هم اهمیت حیاتی دارد، با رعایت یک سری ریزه‌ کاری‌ های مهم، می‌ توان شب یلدا را به جشنی بدل کرد که در آن، همه، بدون هیچ تبعیضی در بلندترین شب سال، شادی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نتیجه با توجه به زلزله اخیر استان کرمانشاه، امسال قصد داریم جهت تقویت روحیه کودکان مناطق زلزله زده تمام تمرکز را برای برگزاری جشن شب یلدا به نفع زلزله زدگان غرب کشور بگذاریم. در این برنامه که با مشارکت گروه هنری ایران هنر برگزار می شود با کمک های خود در کنار کودکان مناطق زلزله زده خواهیم بود.

رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: تمرکز اصلی جمعیت هلال احمر در جمع آوری کمک های نقدی است تا بتوان براساس نیازهای مردم آسیب دیده اقلام مورد نیاز را تهیه و ارسال کرد، برهمین اساس هموطنان عزیز جهت اهدا کمک های خود می توانند در برنامه ی جشن شب یلدا شرکت کنند. این برنامه در قالب ریمیکس، مسابقه، اجرای موسیقی، پیرامید، سخنرانی، اجرای نمایش رزمی، پخش کلیپ برای مردم کرمانشاه و...  از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، طی ساعاتی از امروز بعدازظهر، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران همراه با رعدوبرق، بخصوص در نیمه شرقی استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: از فردا (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت تدریجی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز تا روز شنبه، دمای هوای روزانه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6087041

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر