Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم «پویندگان صنعت فجر شیراز» به مصاف «دختران کویر کرمان» می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ساعت 11 صبح روز جمعه یک دی‌ماه تیم «پویندگان صنعت فجر شیراز» در دیداری  خانگی به مصاف «دختران کویر کرمان» می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم ناصری، راضیه باقری، عظیمه شکرانه و سمیه پودینه تیم داوری این دیدار هستند.

پویندگان صنعت فجر شیراز در 10 بازی گذشته خود 3 پیروزی، یک تساوی و 6 باخت کسب کرده و با 10  امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز تاکنون 27 گل زده و 33 گل دریافت کرده است، فجری‌ها در حال حاضر 20 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول و کم کردن فاصله با صدرنشین باید بنیه دفاعی تیم را تقویت کنند و از فرصت دیدارهای خانگی به خوبی بهره بگیرند.

در مقابل تیم دختران کویر کرمان قرار دارد که در 10 هفته گذشته 5 پیروزی و 5 باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با 15 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.   

تیم دختران کویر کرمان تاکنون 22 گل زده و 23 گل دریافت کرده است. این تیم 15 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و برای رسیدن به رده‌های بالاتر نیاز به 3 امتیاز کامل این دارد.

در حال حاضر تیم‌های پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری اهواز و دانشگاه آزاد تهران در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم نفت طلائیه مقابل دانشگاه آزاد تهران،  سیاه جامگان مقابل مس رفسنجان، پالایش  نفت آبادان مقابل ملی حفاری اهواز، شهرداری رشت مقابل پیام نور سیرجان و استقلال ساری مقابل بانوان البرز زنجان به میدان می‌روند.   

نتایج قبلی تیم پویندگان صنعت فجر  شیراز

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته نخست مقابل دانشگاه پیام نور سیرجان با نتیجه 2 بر 3 تن به شکست دادند، در هفته دوم مقابل مس کرمان با نتیجه 8 بر یک مغلوب شدند.

این تیم در هفته سوم مقابل سیاه‌جامگان خراسان رضوی با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد، در هفته چهارم مقابل شهرداری رشت 2 بر یک مغلوب شد، در هفته پنجم 3 بر 2 از سد نفت طلائیه گذشت و در هفته ششم مقابل تیم استقلال ساری یک بر یک به تساوی رسید.

پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته هفتم رقابت‌ها مقابل تیم پالایش نفت آبادان 6 بر صفر بازی را به میهمان خود واگذار کردند. در هفته هشتم مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران 3 بر 2 مغلوب شدند.

فجری‌ها در هفته نهم مقابل تیم ملی حفاری اهواز 5 بر یک بازی را واگذار کردند و در هفته دهم مقابل بانوان البرز زنجان با نتیجه پرگل 12 بر صفر پیروز شدند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!