Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مرکز در طول 15 سال فعالیت سهم مهمی در تولید دانش در مجموعه ناجا داشته است و نزدیک به 130 عنوان کتاب تخصصی به چاپ رسانده است.
هفته آخر آذر ماه هر سال به عنوان هفته پژوهش از سوی وزارت علوم انتخاب شده و برای مراکز علمی و دانشگاه ها هفته مهم و ارزشمند و سرنوشت سازی است.
در این هفته هر سازمان برترین های خود را معرفی و در معرض نمایش قرار می دهد مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا هم همانند سایر پژوهشگاه ها و دانشگاه ها از برخی طرح های مهم و دستاوردهای خود رونمایی می کند و پژوهشگران برتر را معرفی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پژوهش در مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا در 2 بعد تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی تعریف شده است.
در بعد تحقیقات غیر صنعتی طرح های تحقیقاتی و تالیف و کتاب را شامل می شود و تحقیقات صنعتی شامل ساخت دستگاه های ارزشمند و پژوهش هایی که در حوزه آزمایشگاه های تحقیقات جنایی کشف جرم در بر می گیرد اما امسال علاوه بر دو محور یاد شده محور سومی را هم معرفی می کنیم زیرا این بخش یکی از محورهای اساسی در ماموریت برترین های «صحنه جرم از نگاه دوربین» می باشد و قصد داریم برترین های کشوری این حوزه را معرفی کنیم زیرا صحنه جرم مهمترین بخش ماموریت پلیس آگاهی بشمار می رود و کشف علمی از صحنه جرم آغاز می شود پس صحنه جرم نقطه آغازین برخورد کارآگاهان با مجرمین است لذا در معرفی برترین های این حوزه کسانی به عنوان برترین انتخاب خواهند شد که بهترین مستندها را ارائه نمایند.
مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا پاره ای از طرح های تحقیقاتی خود را از طریق نخبگان کشوری در قالب طرح های جایگزین و کسر خدمتی به انجام می رساند که یکی از طرح های مهم صنعتی انشاالله در مراسم تجلیل از پژوهشگران پلیس آگاهی رونمایی خواهد شد.
مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا در طول فعالیت پانزده ساله خود بیش از 120 عنوان کتاب های تخصصی و علمی را به رشته تحریر درآورده است.
سه جلد از خاطرات کارآگاهان ایرانی را به چاپ رسانده و تلاش دارد خاطرات کارآگاهان بزرگ را گردآوری نماید و خاطرات برتر را در دهه فجر امسال معرفی می کند. ضمنا در مراسم برترین های پلیس آگاهی از دست اندرکاران فصلنامه علمی-ترویجی کارآگاه تقدیر به عمل می آید. این فصلنامه در طول ده سال فعالیت توانسته در مسیر راهبرد «هر کارآگاه یک محقق» گام بردارد.
فصلنامه علمی - ترویجی کارآگاه در طول فعالیت 10 ساله خود 320مقاله به چاپ رسانده و در وبگاه نورمگز، مگ ایران و ISC بارگذاری می شود.
مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی با ثبت خاطرات و تجارب کارآگاهان می کوشد تا ارزش های پلیس آگاهی را زنده نگه دارد و به عنوان یک یار کمکی در خدمت واحدهای عملیاتی و اجرایی این پلیس به ایفای وظیفه می پردازد.
--------------------------------------------------
* رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان