Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@19:49:50 GMT

بررسی موانع تولید در جنوب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۵۳۶۳

بررسی موانع تولید در جنوب استان کرمان

کرمان - مشکلات مالیاتی،تامین آب و تسهیلات چند واحد تولیدی و معدنی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان کرمان بررسی شد.

بگزارش قدس آنلاین، در این جلسه که صبح دوشنبه برگزارشد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تدوین راهکارهای اجرایی را برای رفع موانع تولید الزامی دانست وگفت: در برخی موارد اقدامات موثری برای واگذاری زمین و صدور مجوزها برای راه اندازی واحدهای صنعتی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشت که قصور و کوتاهی صنعتگران را نمی توان به گردن مدیران نظام انداخت، ادامه داد: برای طرح مسائل واحدهای تولیدی که امکان حل آنها در استان کرمان وجود ندارد و باید در کارگروه رفع موانع تولید کشور مطرح شوند، لزوما نیازی به مصوبه کارگروه رفع موانع تولید استان نیست.

فدایی با اشاره به وجود بوروکراسی اداری در راه اندازی و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: گاهی اوقات با وجود راهکارهای قانونی، برخی افراد مزاحم ومانع توسعه میشوند.

معاون استاندار کرمان با تاکید بر اینکه معتقدیم که نباید کارها را موکول به اما و اگرها کنیم، گفت: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی باید راهکارهای اجرایی را تدوین کرد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم و در غیر اینصورت با ادامه روال گذشته نتیجه ای بهتر از شرایط کنونی را متصور نمی شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل