Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در خصوص این جشنواره گفت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان که امسال از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید نامگذاری گردیده در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی فعالان عرصه کار، تلاش استان اعم از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه مخترع، مبتکر و خلاق در واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان می‌توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.


رضا اسماعیلی با اشاره به اینکه ارایه تمامی مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است، اظهار داشت: همه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه دارای امتیاز می‌باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارائه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.


وی بیان کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین‌های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد وطی مراسمی با حضور مسئولین استان و وزارت متبوع تجلیل می‌شوند.


ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

حضور در جشنواره امتنان امتیازی برای صاحبان مشاغل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت

محمدعلی علومی نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز کرمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدعلی علومی، نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر ایرانی است که شانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در بم متولد شد، وی در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده ۳۰ سال رمان طنز ایران شد.

او به‌طور خودآموز، اصول داستان‌نویسی را از کتاب‌های آموزشی معدود آن دوران فرا گرفت و در واقع اولین آموزگارانش مردم عادی کوچه و بازار، روستایی‌ها و عشایر بودند، در سال ۷۰، با گردآوری قسمتی از فرهنگ مردم استان کرمان در ماهنامه ادبی-فرهنگی ادبستان مشغول به کار شد و در عین حال چندین سال بخش آموزش داستان‌نویسی را در مجله جوانان بر عهده داشت.

علومی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات، اندوهگرد، پریباد، داستان‌های غریب مردمان عادی، هزار و یک شب نو، خانه کوچک و عطای پهلوان را در پرونده کاری خود داشت.

وی یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در بم درگذشت.

کد خبر 750993

دیگر خبرها

  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا