Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در یادواره شهدای ترور کردستان که با حضور دبیر شورای امنیت ملی برگزار شد افزود: نباید از کنار این مساله به راحتی گذشت بلکه لازم است تلاش بیشتری در سطح بین المللی در زمینه شهدای ترور و بیان واقعیت ها انجام شود.
وی با بیان اینکه اسلام، ترور را کاری غیرشرعی می‌داند، ادامه داد: این مسائل باید تبیین و مظلومیت شهدای ترور اطلاع‌رسانی و در سطح بین‌المللی مطالبه‌گری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: دشمن با به میدان آوردن گروهک های ضد انقلاب در صدد عقب نشینی مردم و شکست نظام و انقلاب بود در حالیکه خود با شکست مواجه شد.
وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به یاری مظلومان دنیا شتافته است، اظهار کرد: جبهه مقاومت در مقابل کفر جهانی تشکیل شده و در حال توسعه و دستیابی به اهداف بلندتری است که این مهم به برکت خون شهدا محقق شده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: امروز عجز و ناتوانی دشمنان و عزت و اقتدار ایران اسلامی بر تمام دنیا آشکار شده و باید تلاش کنیم این عزتمندی همواره استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در کشور گفت: این تعداد شهید ترور آمار کمی نیست و باید از جنبه سیاسی، تبلیغی و امور دیگر در بحث شهدای ترور با جدیت کار شود.
در ادامه این یادواره که با حضورعلی شمخانی دبیرکل شورای امنیت ملی برگزار شد، از کتاب یادنامه شهدای ترور استان کردستان که توسط محمد سلیمانی گردآوری شده است، رونمایی شد.
در این کتاب زندگی نامه 275 شهید ترور کردستان اعم از زن و مرد گردآوری شده است و به تمام شرکت کنندگان در این یادواره یک جلد از این کتاب اهدا شد.
در این آئین همچنین از نامگذاری بلواری به نام شهید رمضان کردستان شهید شیخ الاسلام رونمایی شد.
از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر از مردم ایران توسط گروهک های تروریستی شهید شده اند که از این تعداد بیش از یک هزار و 871 نفر مربوط به استان کردستان است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی پنج مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه امروز گوشه دیگری از جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در این منطقه را تشریح کرد و از جنایت مثله کردن پیکر شهدا و دفن آنها در میان زباله ها خبر داد.

وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه با صدور بیانیه ای، مثله کردن اجساد شهدا و هتک حرمت اموات را جنایت شرعی، انسانی و اخلاقی دانست و افزود: از زمان آغاز جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام مقدسات را زیر پا گذاشته و جنایاتی را مرتکب شده که تاریخ شاهد آن نبوده است. با کمال تاسف این جنایات با پوشش جهانی، حمایت آشکار آمریکا و سکوت شرم آور همه سازمان های بین المللی که فلسفه وجودی خود را از دست داده اند، همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴