Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو رویس، هافبک-مهاجم آلمانی بروسیا دورتموند پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت شدیدی دیگر باز هم در حال آماده سازی برای بازگشت به میادین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکو رویس که در آستانه بازگشت به تمرینات گروهی دورتموند قرار دارد، تمام گزینه های احتمالی خود برای جدا شدن از زردپوشان را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکر آلمان گزارش می دهد که رویس که ۱۸ ماه از قراردادش با بروسیا دورتموند باقی مانده است از ۴ یا ۵ باشگاه بزرگ پیشنهاد دارد و برای تمدید قرارداد خود با باشگاه آلمانی عجله نخواهد کرد. به گزارش این نشریه آلمانی رویس ۲۸ ساله تصمیم گیری خود را منوط به جایگاه دورتموند در جدول بوندسلیگا در پایان فصل و حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده می داند.

رویس که ۶ ماه پس از انجام عمل جراحی بر روی زانوی خود به تازگی پا به توپ شده است، هنوز به صورت انفرادی تمرین می کند و علیرغم حضور در کمپ این تیم و حضور در جمع بازیکنان از شرکت در تمرینات تیمی فعلا معاف است. با توجه به در پیش بودن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این بازیکن با احتیاط زیاد دوران ریکاوری خود را سپری می کند.

از زمان پیوستن به بروسیا دورتموند از بروسیا مونشن گلادباخ در سال ۲۰۱۲، رویس تنها در ۱۲۵ بازی از ۱۸۷ بازی ممکن برای دورتموند به میدان رفته است جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست