Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-02@14:03:10 GMT

پاسخ دانشگاه صنعت نفت به کیهان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۶۰۸۰

پاسخ دانشگاه صنعت نفت به کیهان

روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت در پاسخ به گزارش روزنامه کیهان با عنوان «دانشجویان نفت و حقوقی که احقاق نمی‌شود!»، توضیحاتی ارائه داد.

روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت در پاسخ به گزارش روزنامه کیهان با عنوان «دانشجویان نفت و حقوقی که احقاق نمی‌شود!»، توضیحاتی ارائه داد.

در جوابیه دانشگاه صنعت نفت در پاسخ به گزارشی که ۲۲ آذرماه امسال در صفحه هشت روزنامه کیهان منتشر شده، آمده است: اگرچه خوشبختانه موضوع اعتراضات استخدامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت به مدد دانشجویان و مسئولین حل شده است لیکن در گزارش مورخ ۲۱/۰۹/۱۳۹۶ تحت عنوان «دانشجویان نفت و حقوقی که احقاق نمی‌شود!» نکاتی آمده است که برای روشن شدن اذهان عمومی، از آن میان به پاسخ مواردی می‎پردازیم که مستقیماً مربوط به حوزه مسئولیت دانشگاه می‎شود (موارد مربوط به ستاد وزارت نفت توسط مسئولین ذیربط پاسخ داده خواهد شد و خوانندگان می‎توانند به تارنمای خبری وزارت نفت و خبرگزاری شانا مراجعه نمایند).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الف- وعده استعفای هیات رئیسه دانشگاه که در دی‎ماه ۱۳۹۴ توسط مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت داده شد، مشروط به عدم صدور ابلاغیه استخدام دانش‎آموختگان این دانشگاه بوده است که خوشبختانه این ابلاغیه در موعد مقرر صادر گردید و دیگر موضوع استعفا که به معنی شانه خالی کردن از مسئولیت‎های محوله بود، محلی از اعراب نداشت (براساس همین مصوبه، تاکنون ۲۸۲ نفر از فارغ‎التحصیلان گروه الف استخدام و بقیه به مصاحبه دعوت شده‎اند).

ب- خبر قطعی آب، برق و گاز در دانشکده نفت آبادان کذب محض بوده است و حتی در طول اعتراضات نیز همیشه خوابگاه دانشکده دایر و حضور شبانه برخی افراد در محوطه دانشکده تصمیم شخصی خود ایشان بوده است. تعطیلی یک هفته‎ای دانشکده نفت آبادان به دلیل جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت‎طلب و ایجاد بحران و نیز پیگیری موارد لازم با مسئولین ستادی و استانی بوده است و حتی در طول این مدت کوتاه نیز خوابگاه دانشکده مورد استفاده دانشجویان قرار داشت.

ج- مسئولین دانشگاه تاکنون بیش از هر بخش دیگری در چارچوب مقررات و اختیارات خود درخواست‎های دانشجویان خود را پیگیری کرده و اتهام بی‎توجهی به این موضوع، ناشی از بی‎اخلاقی عده‎ای است که منافع خود را در ناآرام جلوه دادن دانشگاه دانسته‎اند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کوشکی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین بزرگداشت استاد مطهری و گرامیداشت مقام معلم که در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، ازفرزاد دهقانی عضو هیات علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان استاد منتخب دبیرخانه دانشکده‌های الهیات ایران (هدا) قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت