Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ سارق را با۱۱ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سرهنگ فضل الله برزویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه، منزل، قطعات خودرو، احشام و موتورسیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بن، اردل و کیار با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 8 سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 11 فقره سرقت مغازه، منزل، قطعات خودرو، احشام و موتورسیکلت اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برزویی با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان فارسان بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر در بخش جونقان بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا ماموران طی بررسی اطلاعاتی دقیق این دو قاچاقچی را شناشایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری مواد مخدر به همراه ترازوی توزین و دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف کردند.

برزویی با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضایی تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از برنامه‌های مهم پلیس است.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت