Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- نائب رئیس بانوان هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: تامین زیرساخت‌های دوچرخه سواری بانوان از اولویت های هیات دوچرخه سواری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز احتشام‌منش ظهر دوشنبه در نشست خبری هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد:  خوشبختانه در ۹ ماه اخیر سه مرحله مسابقات رنکینگ استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان در پیست دوچرخه‌سواری ثامن برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره‌های آموزش دوچرخه‌سواری از تابستان امسال آغاز شده و ماهیانه ۲۴ جلسه در قالب دو کلاس ۱۵ نفره از مقدماتی تا پیشرفته برگزار کردیم.علاوه بر سرویس رفت و برگشت برای بانوان، دوچرخه‌هایی نیز در همین رابطه تهیه شده که در اختیار بانوان در این کلاس‌ها قرار گرفت. این کلاس‌ها به شکل مرتب برگزار شد. ۱۱ نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقات رنکینگ استانی از دل همین کلاس‌ها استعدادیابی شدند. 

نایب‌رئیس بانوان هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی تصریح کرد: رضوان شریفیان، دوچرخه‌سوار خراسانی برای مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان و مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی در سه مرحله به اردوی تیم ملی دعوت شد. 

احتشام‌منش خاطرنشان کرد: برای فصل سرما در سه ماه اخیر سالن کافی در اختیار نداشتیم، قراردادی مناسب منعقد کردیم که بانوان دوچرخه‌سوار بتوانند در سه ساعت متفاوت با استفاده از دوچرخه‌ ثابت تمرین خود را ادامه دهند.  در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت کردیم و به جایگاه سوم دست یافتیم.  ۲ نفر از بانوان در کمپ UCI حضور داشتند و به دوره‌های ۵۰ روزه تخصصی در کره جنوبی اعزام شدند. 

وی گفت: برگزاری ۱۲ مسابقه در بخش‌های کوهستان، پیست، استقامت و تایم‌تریل برای بانوان در سال ۹۷ از هم‌اکنون پیش‌بینی شده‌است. اعزام به مسابقات قهرمانی و لیگ در تمام مقاطع خواهیم‌داشت و در کورسی و کوهستان به صورت همزمان فعالیت‌ خواهیم‌کرد. 

نایب‌رئیس بانوان هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص برنامه هیات در راستای ترویج هرچه بیشتر دوچرخه‌سواری برای بانوان تصریح کرد: امسال بیشتر در بخش کورسی کار کردیم، اما برای سال آتی برنامه ویژه‌ای برای بخش کوهستان خواهیم‌داشت و حتی کمیته کوهستان را فعال خواهیم‌کرد. مسابقه جایزه بزرگ کوهستان نخستین فعالیت ما در این حوزه خواهدبود. 

احتشام منش اظهارکرد: برای نخستین بار در سطح کشور است که مسابقات جایزه بزرگ کوهستان به صورت اختصاصی برای بانوان برگزار خواهدشد. همچنین همایشی برای آشنایی هرچه بیشتر بانوان هفتم دی ماه از ساعت ۱۳ برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی