Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:43:18 GMT

تشییع پیکر شهید مدافع حرم در فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۶۷۴۰

تشییع پیکر شهید مدافع حرم در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پیکر شهید مدافع حرم، عبدالکریم پرهیزگار بعداز ظهر امروز عصر از تهران به شیراز انتقال و پس از تشریفات در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به پادگان محل خدمت وی انتقال داده می شود.

مراسم تشییع پیکر شهید پرهیزگار ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه در شهرستان کوار برگزار و پس از آن به شهرستان جهرم منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیکر شهید پرهیزگار صبح چهارشنبه ۲۹ آذر ماه از مصلای نماز جمعه خفر با بدرقه مردم تشییع و در گلزار شهدای روستای کراده به خاک سپرده خواهد شد.

شهید پرهیزگار نخستین شهید مدافع حرم بخش خفر (روستای کراده) و نهمین شهید شهرستان جهرم در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم است که در گردان تخریب تیپ ۴۶ مهندسی الهادی (ع) فعالیت می‌کرد.

وی در راستای دفاع از حرم آل‌الله و همچنین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت کشورمان در درگیری با نیرو‌های داعش به درجه رفیع شهدات نایل آمد.
انتهای پیام/ر

استقبال از پیکر شهید مدافع حرم در فرودگاه شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز مراسم آیین تشییع پیکر مطهر 4 شهید تازه تفحص شده در میدان فیض اصفهان آغاز شد و به سمت گلستان شهدا ادامه داد.

مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه همانند گذشته در آیین همراهی این شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کردند تا نشان دهنده ادامه دهنده راه آنها هستند و در حفظ اسلام و نظام می‌کوشند.

پیکر پاک 3 شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع می‌شود.

هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده و پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌