Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرپرست معاونت امور هنری این اداره کل با اعلام این خبر گفت: مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی کوروش عطایی و آزاده موسوی نیا برنده جوایز بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین تدوین، بهترین موسیقی و جایزه ویژه دبیر جشنواره در جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» شد.

ابوالحسن حیدری افزود: استاد منوچهر طیاب، محمدعلی فارسی، دکتر رامین حیدری‌فاروقی، علیرضا زرین‌دست، امیر تاجیک، معین کریم‌الدینی و خانم مستانه مهاجر، هیات داوران بخش مسابقه ملی این جشنواره را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس رای هیات داوران جایزه ویژه دبیر جشنواره شامل تندیس سینماحقیقت، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ١٠٠ میلیون ریالی مشترکاً به «آزاده موسوی» و «کوروش عطائی» کارگردانان «در جستجوی فریده» تقدیم شد.

حیدری همچنین با اشاره به  انتخاب مستند «در جستجوی فریده» به عنوان بهترین تدوین، بهترین موسیقی و بهترین فیلم هنر و تجربه، در این جشنواره اضافه کرد: تندیس سینما حقیقت، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ٦٠ میلیون ریالی به «حمید نجفی‌راد» تدوینگر «در جستجوی فریده»، تندیس سینماحقیقت، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ٦٠ میلیون ریالی به «افشین عزیزی» آهنگساز «در جستجوی فریده» و تندیس هنر و تجربه، لوح تقدیر و مبلغ ٥٠ میلیون ریال به آزاده موسوی و کوروش عطائی، کارگردانان «در جستجوی فریده» اهدا شد.

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» عصر یکشنبه ٢٦ آذر ماه ٩٦ در تالار اندیشه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من