Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن حسن بیگی معاون حقوقی ارجاع و رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران ؛ اظهار کرد: 7 اکیپ تعزیراتی در قالب طرح نظارتی ویژه شب یلدا در تهران طی روز‌های شنبه و یکشنبه جهت بازرسی و نظارت به سطح شهر اعزام شدند.

معاون حقوقی ارجاع و رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت‌‌زنی‌ها اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این گشت‌زنی‌ها از ١٠٦ واحد صنفی بازرسی صورت گرفت و با احراز تخلف برای ١٤ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل شد و برای ٥ پرونده نیز پس از سیر مراحل قانونی حکم صادر و پرونده مختومه شد.

معاون حقوقی ارجاع و رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت ٥ میلیون ریال جریمه در حق خزانه دولت محکوم شدند.

وی در پایان عنوان کرد: فراوانی تخلفات به ترتیب در خصوص گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم درج قیمت بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز

ایسنا/اصفهان معاون قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با بیان اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده است و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام می‌شود، گفت: ۳۰ واحد صنفی متخلف شهر اصفهان در ایام نوروز پلمب شد.

براتعلی صالحی، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی یک دستگاه رسیدگی‌کننده است و قانون‌گذار سه وظیفه رسیدگی به تخلفات عام اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و تخلفات حوزه بهداشت، درمان و دارو را بر عهده آن گذاشته است؛ از این‌رو با توجه به ابلاغیه سازمانی از پانزدهم اسفند طرح ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را آغاز کرده است و نظارت‌های خود را تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال از تمام دستگاه‌ها با استفاده از رؤسای شعب و قضات، دو شعبه رسیدگی به تخلفات را به‌صورت ثابت در دل بازار قرار دادیم، افزود: علاوه بر ایجاد این دو شعبه ثابت که در مرکز شهرستان اصفهان قرار گرفته است، سه شعبه سیار نیز در مرکز استان قرار دادیم که عوامل آن از قضات هستند؛ عوامل این شعب موظفند که به شکایات واصله با دقت و سرعت رسیدگی و تا جایی که امکان دارد مشکل را در محل رفع کنند.

معاون قضائی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ضمن تقدیر از دستگاه‌های نظارتی که در کنار عوامل این شعب به خدمت‌رسانی مشغول هستند، ابراز کرد: امسال شاهد حضور حجم عظیمی از جمعیت گردشگران با توجه به آمار ارائه شده هستیم که بسیار عالی است؛ بنابراین باید خدمات‌دهی همه دستگاه‌ها به گردشگران تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه میزان بالای پذیرش استان‌های دیگر از مسافران نشان‌دهنده بی‌توجهی ما در گذشته بوده است، گفت: مجموعه امکانات باغ فدک در سال گذشته قابل قیاس با سال جاری نیست و امکانات بسیار خوبی در سال جاری به گردشگران ارائه شده است، البته تخلفات باید کاهش پیدا کند.

صالحی با تاکید بر اینکه مسئله نظارت بر اسکان از مسئله اسکان مهم‌تر است، تصریح کرد: یکی از موارد تخلف مربوط به هتل‌هایی بوده که باید به لحاظ بهداشتی تعطیل می‌شد، اما حجم بالای مسافر اجازه این کار را به ما نداد؛ همچنین با وجودی که ممکن است همه امید یک کاسب به ایام عید باشد، اما به دلیل تخلفاتی همچون گران‌فروشی مجبور شدیم در این ایام ۳۰ واحد را پلمب کنیم.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۳ شهر شیراز پا به پای اصفهان پیش آمده است، ادامه داد: برای اصفهان باید به اندازه آوازه‌اش کار کرد و اجازه نداد از سطح خود پایین‌تر برود؛ لازم است با کنترل این وضعیت و بهبود خدمات اصفهان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

معاون قضائی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه عوامل تعزیرات حکومتی آمادگی کامل دارند تا به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی و با سایر دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم همکاری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی