Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر شهری و امور شورا‌های استانداری لرستان، فرماندار کوهدشت، امام جمعه کوهنانی و برخی مسئولان شهرستانی فرود منصوری به عنوان شهردار جدید کوهنانی معارفه شد.

شایان ذکر است منصوری از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده که بیش از ۱۱ ماه در جایگاه سرپرستی شهرداری کوهنانی مشغول بوده که در نهایت با اکثریت قاطع آراء اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د

شهردار جدید کوهنانی معارفه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛جشنواره حمایت از کودکان فلسطینی،داستانک پنج خطی، امروز با تجلیل از نفرات برتر در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.
 در این جشنواره ۵۵۰  اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از دو مرحله ی ارزیابی داوران ۵۰ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتندو از این تعداد نیز ۱۳ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دراین مراسم با تأکید بر ضرورت استفاده از ابزارهای فرهنگی در هم‌صدایی با مردم فلسطین گفت:استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای همبستگی و اتحاد با مردم فلسطین بسیار اثرگذار و ضروری است.
اعظم روانشاد افزود:باید با تولید آثار مجازی، کلیپ، انیمیشن، نقاشی و شعر، داستان، داستانک، بیانگر مطالبات مردمی باشیم که سالیان سال در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند
فریدون کریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان هم زبان هنر را زیباترین و گویاترین ابزار برای بیان مظلومیت مردم غزه دانست.
در ادامه این مراسم همچنین از هنرمندان مقاومت استان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان
  • برگزاری جشن گلریزان در لرستان
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • شهردار دهدشت معارفه شد/ پایان بلاتکلیفی معضلات شهری شهر دهدشت
  • اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان
  • رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان برکنار شده، اما مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار نشد!
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس
  • برگزاری دومین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی نوروزی در بندرعباس