Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امين حيايي تازه ترين مطلب اينستاگرام خود را به تصويري از گريم بازيگران اين فيلم اختصاص داد.
به گزارش جام نيوز، امين حيايي بازيگر سينما و تلويزيون، عکسي دسته جمعي از عوامل فيلم درخونگاه منتشر کرد.
حيايي، با انتشار اين عکس در اينستاگرامش نوشت: درخونگاه به روزهاى پايانى رسيد.
فيلم سينمايى درخونگاه به تهيه کنندگى منصور سهراب پور و کارگردانى سياوش اسعدى که در لوکيشنهاى متفاوتي در تهران و قزوين فيلمبردارى شده روزهاى پايانى خود را سپرى مى کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامى بازيگران اين فيلم جلوى دوربين تورج اصلانى قرار گرفتند و تا چند روز آينده جمشيد هاشم پور هم مقابل دوربين مى رود تا اين اثر متفاوت در جشنواره فيلم فجر امسال حضور جدى داشته باشد.
تهيه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: سياوش اسعدى، نويسنده: نيما نادرى/ سياوش اسعدى، مشاور پروژه : روزبه معينى. بازيگران: امين حيايى، ژاله صامتى، مهراوه شريفى نيا ، نادر فلاح ، محمود جعفرى ، منصور شهبازى ،افشين سنگ چاپ و پانته آپناهى با حضور جمشيد هاشم پور و… تدوين همزمان: محمدرضا مويينى عکاس: مهرداد ناصرى.

115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود