Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور و به مدت یک روز در یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد، سی سخت مرکز شهرستان دنا، دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، باشت مرکز شهرستان باشت، دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، چرام مرکز شهرستان چرام، لیکک مرکز شهرستان بهمئی و لنده مرکز شهرستان لنده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به شرایط سنی، افزود: زمان نام نویسی متقاضیان مرد و زن برای شرکت در این آزمون از 18 آذر سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 20 دی نیز ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir امکان پذیر است.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: پوستر اطلاع رسانی این آزمون در اختیار نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.
وی ابراز داشت: این آزمون با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و واحد قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
هم اینک افزون بر 500 خانه قرآن و 15 مؤسسه قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی برخوردار شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد