Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
این روزها تئاتر لندن میزبان اجرایی موزیکال از «پینوکیو» است که بر خلاف این داستان کلاسیک، به صورت کاملا مدرن اجرا می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «پینوکیو» قصه ای کلاسیک درباره عروسکی چوبی است که توسط کارلو کلودی در قرن نوزدهم نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها «National Theatre» شهر لندن میزبان اجرایی موزیکال بر اساس این قصه معروف ایتالیایی است. نمایشنامه موزیکال «پینوکیو» توسط دنیس کلی نوشته شده که پیش از این تجربه نگارش نمایشنامه موزیکال معروف «ماتیلدا» را بر عهده داشته است.

تیم تولید تئاتر موزیکال «هری پاتر و کودک نفرین شده» که پیش از این در تئاتر انگلستان و همچنین تئاتر برادوی آمریکا به صحنه رفت، در تولید و اجرای تئاتر موزیکال «پینوکیو» همکاری دارند.

جان تیفانی نیز کارگردانی این موزیکال موفق را عهده دار است که به شکلی کاملا مدرن اجرا می شود.

تئاتر موزیکال «پینوکیو» علاوه بر حضور بازیگران متعدد، از عروسک های متعددی نیز بهره برده است.

مارک هادفیلد، دیوید لانگهام، جو ایدریس رابرتز، آدری بریسون، دیوید کریک برد، دان سیورایت، گرشین استاچ جی آر، جک نورث، تریو بلک وود کمبریج، آنابل کاتی، کلمی اس وآس، جک ولف، جیمز چارلتون، استوآرت آنجل، مایکل تایبی، اسکارلت ویلدرینک، جیمز چارلتون، ربکا جین دیویس، سارا کامیلا ایمپی، مایکل لین، استفان بورن و لینفورد جانسون بازیگران تئاتر موزیکال «پینوکیو» هستند.

تئاتر موزیکال «پینوکیو» توسط کمپانی «National Theatre» و بخش تئاتر کمپانی دیزنی تهیه شده است.

در همین زمینه: حسین محب اهری و سیامک صفری در نقش‌های دن کیشوت و هملت الک بالدوین در شمایل دونالد ترامپ در تئاتر برادوی به یاد جعفر والی | او بخشی از تاریخ شفاهی تئاتر بود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید

دکلان رایس در داخل و خارج از زمین شخصیت محبوبی محسوب می‌شود. 

طرفداری | شب گذشته دکلان رایس در پنجاهمین بازی خود برای تیم ملی انگلیس، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. ستاره آرسنال که فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند، پس از 19 سال به عنوان عضوی از این باشگاه به عنوان کاپیتان سه‌شیرها به میدان رفت. 

به گزارش دیلی میل؛ با شب درخشان هافبک آرسنال در تیم ملی انگلیس، جیمز کوردون و هری استایلز مهمانی مفصلی را برای او ترتیب دادند. محل برگزاری این جشن، کلوب شبانه‌ی لوکس چیلترن فایرهاوس بود. این جشن تا ساعت ۴ صبح به طول انجامید و بازیکنانی همچون جوردن هندرسون، جود بلینگام و جیمز مدیسون نیز در آن حضور داشتند. هری استایلز که علاقه‌ای به دیده شدن توسط دوربین‌ها نداشت، با یک ماشین در انتظار آنجا را ترک کرد. بلینگام، مدیسون و دیگر بازیکنان نیز پس از ساعتی خوشگذرانی، راهی خانه شدند. کوردون و استایلز که به ترتیب هوادار وست‌هم و منچستریونایتد محسوب می‌شوند، دوستی نزدیکی با ستاره آرسنال دارند.  

علاوه بر این جشن باشکوه، فرانک لمپارد پیش از بازی با بلژیک، با همکاری شرکت آدیداس، کفش ورزشی مخصوص با طرحی منحصر به فرد به رایس هدیه داد. این کفش با الهام از رنگ‌های تیم ملی انگلیس (قرمز، سفید و آبی) طراحی شده و بر روی آن پیامی به مناسبت پنجاهمین بازی ملی رایس حک شده است. پرچم انگلیس نیز در این طراحی سفارشی گنجانده شده است. لمپارد در زمان اهدای کفش به رایس، با او صحبت کوتاهی کرد و این موفقیت را به او تبریک گفت. لمپارد بیان کرد:

دکلان نباید این دستاورد را دست‌کم بگیرد. رویای هر کودکی که فوتبال بازی می‌کند، پوشیدن پیراهن تیم ملی است. بنابراین رسیدن به پنجاهمین بازی ملی، اتفاقی بسیار ویژه است.

حضور دکلان رایس در جشن 

 

جیمز کوردن هری استایلز به سرعت از دوربین‌ها عبور کرد جیمز مدیسون و جود بلینگام، دوستان نزدیک دکلان رایس 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • ضرورت اجرای مداومِ تئاتر خیابانی برای گردشگران
  • جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد