Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوایز ترابرد به همراه اول ، هدیه ترابرد به همراه اول ، هزینه ترابرد همراه اول ، جایزه ترابرد به همراه اول

آنچه باید پیش از ترابردپذیری دانست :

انجام فرایند ترابرد فقط در ساعات اداری ترابردپذیری (شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنجشنبه از ۸ الی ۱۵ ) امکان پذیر است.

درخواست ترابرد بصورت حضوری و آنلاین است.

برای هر شماره فقط ۲ بار در سال ترابردپذیری امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین ترابرد حتما باید ۳ ماه پس از فعالسازی سیم کارت باشد.

در زمان ترابردپذیری حتما باید کمتر از ۱۰ خط بنام داشته باشید.

در زمان ترابردپذیری حتما باید بدهی خط پرداخت شده باشد.

آنچه باید در حین ترابردپذیری دانست :

پس از تکمیل ترابردپذیری باید منتظر پیامک تایید باشید.

ارسال پیامک تایید یا عدم تایید برای شما رایگان است

زمان فعالسازی ترابرد برای سیم کارت های اعتباری ۳ روز و برای سیم کارت های دائمی ۵ روز است.

آنچه باید پس از ترابرد پذیری دانست :

مشترک جهت تغییر مالکیت شماره ترابرد شده باید به اپراتور پایه برگردد.

در صورت عدم استفاده از سیم کارت ارابرد شده به مدت ۶ ماه اپراتور حق سلب امتیاز را دارد.

شعار همراه اول در صفحه ترابردش این است : « ترابرد به خانواده ۹۶ میلیونی همراه اول و تلفن ثابت » . هر چند شعار جذابی به نظر نمی آد و طولانی هم هست اما مشخص هست که همراه اول قصد دارد به رابطه بین شبکه تلفن ثابت و همراه اول به عنوان مزیت اشاره کند.

البته همراه اول اطلاعاتی که میخواهد ترابردکنندگان به این اپراتور بدانند را منوط به این کرده که فرد شماره اش را ابتدا وارد کند و بعد از ورود به سامانه ترابرد با شرایط و قوانین کلی و روش‌های ترابرد، سرویس‌ها و محصولات ویژه ، نحوه ترابرد و سوالات متداول روبه رو خواهید شد. همراه اول البته همین اواخر هم طرح فروش قسطی موبایل را راه‌اندازی کرده که می‌توانید اینجا اطلاعات بیشتری از آن پیدا کنید.

بسته خوش آمد ۱۰۰۰

از تاریخ ۱‌مرداد تا پایان مهر ماه، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۱۰۰۰ عدد پیام کوتاه داخل شبکه و حجم نامحدود اینترنت به مدت اعتبار یک هفته به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری جدید واجد شرایط هدیه داده می‌شود. در این طرح مشترکین سیم‌کارت دائمی جدید، مشترکین سیم‌کارت اعتباری جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند، جزو بسته خوشامد ۱۰۰۰ می‌شوند.

مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اپراتورهای تلفن همراه را مجاز کرده تا سقف ۵۰۰۰ تومان برای اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌ها دریافت کنند اما در حال حاضر تنها یکی از اپراتورها برای ارائه این سرویس تعرفه در نظر گرفته و دو اپراتور دیگر این خدمات را به شکل رایگان ارائه می‌کنند.

طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات  ارتباطات، اپراتور پذیرا باید به ازای هر ترابرد شماره موفق، ۱۰۰ هزار ریال به اپراتور پایه بپردازد. اپراتور پذیرا می تواند در هنگام درخواست مشترک برای ترابرد شماره، حداکثر ۵٠ هزار ریال از مشترک اخذ کند.

اما اپراتورهای مختلف حداقل در دوره اجرای آزمایشی این طرح ترجیح داده اند هزینه ای بابت ارائه این خدمات دریافت نکنند. بدین ترتیب از میان سه اپراتور فعال تلفن همراه در حال حاضر تنها اپراتور دوم یا ایرانسل برای ارائه سیم کارت جدید مبلغی معادل ۳۰۰۰تومان دریافت می کند.

طبق آنچه بر روی سایت این اپراتور اعلام شده در ایرانسل هزینه ترابرد رایگان بوده و کاربر فقط مبلغ ۳۰۰۰ تومان بابت سیم کارت می پردازد.

اپراتور اول نیز بر روی سایت خود اینگونه اعلام کرده است که همراه اول هزینه ای بابت ترابرد به شبکه تلفن همراه خود دریافت نمی کند.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قانونی مجلس از پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مطابق قانون بودجه سال ۱۴۰۳ که به تازگی به دولت ابلاغ شد، شهرداری‌های سراسر کشور و وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند تا برای تسریع و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شبکه فیبرنوری، حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از دریافت تقاضای اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و با رعایت شرایط و ضوابط و تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مجوز حفاری و نصب تجهیزات در معابر شهری و خارج از شهر را صادر کنند.

همچنین مطابق ابلاغ خانه ملت، پس از تاسیس صندوق توسعه فیبرنوری، مانده حساب توسعه شبکه فیبر نوری در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور باید به حساب این صندوق انتقال پیدا کند. ضمن اینکه مبالغ کمک پرداختی به اپراتور‌های ارتباطی از محل منابع این صندوق معاف از مالیات محسوب می‌شود.

بنابر این گزارش، در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ میزان پوشش در پروژه فیبرنوری و منازل و کسب و کار‌ها از ۷ میلیون گذشت و پیش بینی می‌شود با این اقدام راهگشای مجلس شورای اسلامی، این میزان در پایان سال آینده دو برابر میزان کنونی شود و تعداد خانوار‌های متصل هم به سرعت افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • چطور پشت خطی را در گوشی‌ها و اپراتور‌های مختلف فعال کنیم؟
  • حمایت قانونی مجلس از پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها
  • 10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • راه حل کاهش صف های انتخاباتی و افزایش مشارکت | این دوره سقف هزینه های انتخاباتی اعلام نشد
  • چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است
  • اهدای ۴۰۰ میلیون تومان هدایای پرداخت عوارض نوسازی به شهروندان قمی
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • گردش مالی ۱۳۳ میلیارد تومانی در لیگ کشتی ایران
  • گردش ۱۳۳ میلیاردی در کشتی آزاد و فرنگی ایران
  • مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل نوروز امسال هر روز عیدی می‌گیرند