Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما اصفهان:

درخشش رانندگان در مسابقات اتومبیل رانی
رانندگان نصف جهان 9 نشان رنگارنگ رقابت های کشوری را به خود اختصاص دادند.
در پایان چهارمین دوره مسابقات اتومبیل رانی سرعت کشور که با شرکت 20 استان به میزبانی پیست آزادی برگزار شد، علی شیرزادی، مهرداد صفری، امین جعفریان، ابراهیم فاتحی، علی بهرامی، ایمان زیرک و مهدی صحافی پور برای تیم اصفهان عناوین برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ووشو کاران نجف آباد با پیروزی آغاز کردند.
در هفته نخست مسابقات ووشو دسته اول باشگاه های کشور، تیم هیات نجف آباد مقابل تیم کرمان 6 بر 4 به پیروزی رسید. رقابت های دسته اول ووشو باشگاه های کشور با حضور 6 تیم به صورت مترمرکز در تهران برگزار می شود و در اسفند امسال تیم های راه یافته به لیگ برتر معرفی می شوند.

 

 

 

جوانان بلند قامت نصف جهان صدر نشین شدند.
در دومین روز مرحله نخست مسابقات بسکتبال جوانان باشگاه های کشور که به میزبانی تهران در حال برگزاری است، تیم ایزی پایپ کاشان 45 بر 42 از سد رژیان پی کردستان گذشت.
هیات شهرضا 46 بر 55 نتیجه را به تیم نوشت افزار کنکو واگذار کرد،هیات کاشان 69 بر 49 مقابل هیات مشهد پیروز شد و اسپادانا اصفهان 79 بر 49 مقابل گل گهر سیرجان به برتری دست یافت.
تا این مرحله از رقابت ها تیم اسپادانا اصفهان با 2 پیروزی صدرنشین است و سایر تیم ها  یک برد و یک باخت در کارنامه ثبت کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد