Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئو از امیدواری اش برای قهرمانی جهان گفت. 

طرفداری - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که امروز جایزه بهترین گلزن و بازیکن فصل 2016/17 لالیگا را دریافت کرد، می‌گوید جوایز فردی هیچ وقت هدف او نبوده اما از به دست آوردن آنها خوشحال است.

لئو که فصل گذشته با زدن 37 گل در لالیگا، جایزه پیچیچی را از آن خودش کرد و لقب بهترین بازیکن فصل را نیز به نام خود زد، امروز در مراسمی که طبق هر سال توسط نشریه مارکا برگزار می‌شود، جوایزش را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، لئو پس از دریافت جوایزش گفت:

پیشتر هم چند باری این جایزه را برده بودم. قبلا بزرگتر و سنگین‌تر بود! از دریافت دوباره آن خوشحالم و از مارکا به خاطر این جایزه تشکر می‌کنم. این پنجمین جایزه بهترین بازیکن است. از اینکه دی استفانو را درک کردم و چند صباحی در کنارش بودم، خرسندم. جوایز فردی هدف اصلی من نیست. مهم، کسب جام‌هاست. اگر پس از عناوین تیمی، جوایز فردی هم آمد، باعث خوشحالی است. اما هدف ما این جوایز نیست.

ال کلاسیکو؟ به خاطر اهمیتی که این بازی همیشه داشته و دارد، پیروزی در آن اتفاق بسیار خوب و زیبایی خواهد بود. ال کلاسیکو همیشه بازی خاصی بوده. بازی مقابل رئال مادرید. در زمین آنها... اگر ببریم، اختلافی قابل توجه ایجاد خواهیم کرد. گرچه آنها تیم دوم جدول نیستند اما شکستشان مهم است. زیبا خواهد بود اگر با برد در ال کلاسیکو سال را به پایان ببریم و کریسمسی شادتر داشته باشیم. 

اسپانیا-آرژانتین در فینال جام جهانی؟ نمی‌دانم رویایی خواهد بود یا نه اما اتفاقی به واقع شگفت انگیز است اگر دوباره بتوانیم به فینال جام جهانی برسیم و این بار با کمی شانس، آن را ببریم. نمی‌دانم چنین دیداری در فینال احتمال دارد رخ بدهد یا نه و شاید قبل از فینال به هم برخورد کنیم. اول از همه باید به فکر گروه و صعود از آن باشید که کار دشواری است. پس از آن خواهیم دید به چه تیمی برخورد خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش ورزش سه، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به پایان رسید و تکلیف ۸ تیم برتر این تورنمنت مشخص شده است. این دوره از جام حذفی با حساسیت خاصی همراه شده و حذف سرخابی های پایتخت نشین باعث شده تا دیگر تیم در جام شگفتی‌ها، امیدوار به خلق شگفتی باشند. این موضوع روز گذشته می‌توانست با حذف تراکتور و سپاهان هم همراه باشد اما طلایی پوشان پیش از پایان ۱۲۰ دقیقه و تراکتوری‌ها در ضربات پنالتی موفق شدند از این اتفاق گریختند. با این حال در ۴ بازی از ۸ تقابل این مرحله، برنده در دوئل حساس و  سرنوشت ساز پنالتی‌ها مشخص شد که در این مسیر دروازه‌بان‌ها به مراتب تاثیرگذار تر از عدم تمرکز مهاجمان بودند.

امیرحسین آسیابان پور از چادرملو
سنگربان اردکانی‌ها مقابل مس کرمان روز خاصی را تجربه کرد. او در طول بازی با سیوهای فوق العاده‌اش کاری کرد که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی‌ها کشیده شود و در ضربات پنالتی هم با خونسردی مثال زدنی‌اش توانست جهت پنالتی‌ها را به درستی تشخیص دهد و ۲ پنالتی را هم مهار کند.

احمد گوهری از آلومینیوم 
گوهری مقابل تیم سابقش انگیزه خاصی داشت و علی رغم دریافت ۴ گل در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی نشان داد که نسبت به اسماعیلی فر و وحید امیری دو همبازی سابق شناخت قابل توجهی دارد. گوهری با مهار این دو پنالتی در اراک شب خوبی را به ثبت رساند و عملکرد امروزش مقابل سرخپوشان به مراتب یکی از بهترین خاطرات دوران بازیگری‌اش خواهد بود. گوهری در هر دو پنالتی با اعتماد به نفس و مطمئن برای تشخیص جهت پنالتی بازیکنان سرخپوش برنامه داشت و حتی پیش از مهار این ۲ ضربه هم، واکنش‌هایش کیفیت بالای او را در پنالتی‌ها نشان می‌داد.

حسین پورحمیدی از تراکتور
پس از غروب عجیبی که پورحمیدی مقابل ذوب آهن در لیگ داشت، بازی در جام حذفی  برابر این تیم، پورحمیدی را در وضعیت خاصی قرار داده بود. پورحمیدی در همان شروع کار، ۲ پنالتی از گرامی و قریشی گرفت که همین ۲ ضربه برای از بین رفتن روحیه و تمرکز ذوبی‌ها در یادگار امام کافی بود.

پارسا جعفری از ذوب آهن 
همتای پورحمیدی هم مقابل این تیم بیکار نبود و او هم در ضربه نخست، دست امیرحسین حسین زاده را خواند و مانع از گل شدن ضربه او شد اما در ادامه جز پنالتی آخر که توانست جهت ضربه ارسلان مطهری را تشخیص دهد، دیگر هیچ کدام از پنالتی‌ها را درست نپرید و حتی همان ضربه مطهری هم از زیر دستان دروازه‌بان جوان ذوبی‌ها گذر کرد.

حامد لک از مس رفسنجان 
سنگربان تیم مس رفسنجان هم در بازی مقابل سایپا، اگرچه در طول بازی ا توجه به حملات بیشمار مسی‌ها، خطر زیادی روی دروازه‌اش احساس نکرده بود، در ضربات پنالتی بسیار مطمئن عمل کرد و در همان شروع کار با مهار پنالتی نخست تمرکز سایپایی‌ها را پیش از پنالتی‌ها دیگر خراب کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی