Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@02:11:14 GMT

شیائومی درصدد ورود به بازار تلفن همراه آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۹۲۶۷

شیائومی درصدد ورود به بازار تلفن همراه آمریکا

پول‌نیوز - پس از کسب موفقیت های فراوان شیائومی در کشور خود، هم اکنون این برند چینی اعلام کرده است که می خواهد به بازار تلفن همراه و سایر گجت های الکترونیکی ایالات متحده آمریکا ورود پیدا کند.

به نقل از وب سایت phonearena، پس از آنکه برند تقریبا نو ظهور شیائومی در کشور مادری خود یعنی چین به موفقیت و میزان فروش بسیار بالایی دست افت، هم اکنون تصمیم گرفته است بازار آمریکا را نیز به تسخیر خود درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیائومی بدین منظور قصد دارد در ابتدا محصولات الکترونیکی و گجت های هوشمند خود را به فروش برساند و سپس گوشی های هوشمند و پرچمدار خود نظیر میت ۱۰ پرو را به بازار این کشور تزریق کند.

به همین ترتیب شیائومی با اپراتورهای ورایزن و AT&T نیز در حال همکاری است تا بتواند با کمک آنها محصولات خود را برای مشتریان و طرفداران آمریکایی نیز عرضه کند. پش بینی می شود، شیائومی با ورود و پاگذاشتن بر خاک آمریکا حتی از همتای چینی خود یعنی هووآوی نیز پیشی خواهد گرفت و کار را برای اپل و سامسونگ سخت و دشوار خواهد کرد و احتمالا بسیاری از کاربران و مشتریان آمریکایی نیز به محصولات با کیفیت و نسبتا ارزان تر این برند چینی گرایش پیدا خواهند کرد.

شیائومی به منظور شروع این رقابت گسترده، تصمیم گرفته است که فروشگاه‌های خرده فروشی متعددی را در خاک کشور ایالات متحده آمریکا راه اندازی کند تا بتواند به خوبی تمامی محصولات خود را عرضه کند و کاربران آمریکایی نیز به این فروشگاهها دسترسی مناسبی داشته باشند.

بنابراین بر اساس اظهارات مدیرعامل شیائومی، این شرکت قصد دارد طی دو سال آینده پرچمداران خود را در کشور آمریکا ارائه و عرضه کند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم

از اواخر وقت شب گذشته با ورود سامانه بارشی به شهر بندرعباس، بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و وزش باد در این شهر آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سامانه بارشی که دو روزی هست مهمان مردم استان هرمزگان در جزایر خلیج فارس و غرب استان است، از شب گذشته خود را به مرکز استان رسانده و فعالیت بارشی خود را آغاز کرده است.

شب گذشته با ورود سامانه بارشی به بندرعباس و ابرناکی کامل اسمان، بندرعباس شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد بود.

این بارش‌های ملایم همچنان در این شهر وجود دارد و سبب شده مردم در تعطیلات آخر هفته خود را به ساحل برسانند و از این آب و هوای کم نظیر مطبوع بهاری نهایت بهره و استفاده را ببرند.

مطابق پیش‌بینی ها این سامانه بارشی تا عصر امروز در بندرعباس وجود خواهد داشت و رفته رفته از حجم ابرها کاسته شده و سامانه فعالیت خود را در شرق استان ادامه خواهد داد.

.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز دنا و تارا
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت