Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا سعادت فر روز دوشنبه در آیین معارفه نعمت اله حسین زاده شهردار جیرفت افزود: شورای اسلامی شهر با پشتوانه مردم انتخاب شده و دارای یک جایگاه قانونی است لذا برای مصالح شهر می تواند تصمیم بگیرد.
وی ادامه داد: شورا به عنوان یک جایگاه قانونی باید حمایت شود زیرا همه وظیفه داریم از جایگاه واقعی مسئولان حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه جیرفت با اشاره به احترام همگان به قانون گفت: حمایت از مسئولان تا زمانی ادامه دارد که در چهار چوب قانون حرکت کنند.
وی بیان کرد: شهردار جیرفت با هر تفکر سیاسی از امروز خدمتگزار مردم است و این شهر نیاز به کار دارد زیرا وضعیت کنونی زیبنده شهری مثل جیرفت نیست.
حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: از همه مسئولان شهرستان و استان بویژه استاندار کرمان بصورت جدی درخواست دارم در مسیر حمایت از شهرداری شهر شهید پرور دارالولایه جیرفت و از تصمیمات قانونی شورای اسلامی این شهر حمایت کنند.
شهردار جیرفت نیز در ادامه این آیین ضمن تشکر از حمایت های استاندار کرمان، سربازان گمنام امام زمان(عج)، شورای شهر و مردم دارالولایه گفت: دست استاندار کرمان را می بوسم و با تلاش و خدمت پاسخ اعتماد مسئولان و مردم را خواهم داد.
نعمت اله حسین زاده با بیان اینکه 20 فرزند شهید در شهرداری جیرفت مشغول به کار هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره خود را خادم خانواده شهدا می دانند لذا ما هم در این مسیر گام بر می داریم.
وی بیان کرد: تامین و بهبود معیشت کارگران و پرسنل شهرداری و پیشرفت شهری از اولویت های مهم کاری است لذا در این زمینه با روحیه جهادی تلاش می کنیم.
محمدعلی امیرمحمودی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت نیز گفت: این شورا طبق تبصره یک ماده 71 که از مهمترین وظایف خود انتخاب شهردار است پس از جلسات متعدد با 12 گزینه سرانجام نعمت اله حسین زاده به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.
شورای شهر جیرفت در یکم شهریورماه سال جاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و پس از بررسی 12 گزینه انتخاب شهردار در نهایت نعمت اله حسین زاده شامگاه جمعه 11 شهریورماه سال جاری با کسب رای اکثریت اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی به عنوان شهردار جیرفت انتخاب شد.
نعمت اله حسین زاده شهردار جیرفت دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است که در سابقه مدیریتی خود چهار سال شهرداری عنبرآباد، هشت سال فعالیت در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و 2 سال فعالیت در بنیاد مسکن را دارد.
اعضای شورای شهر جیرفت در دوره های قبل 11 نفر بوده اند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرد و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شدند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد بودند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار : هادی شفیعی مجاز** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا، شهردار زرند روز دوشنبه در جمع کارگران و پاکبانان با گرامیداشت روز کارگر، افزود: خدمت به مردم نشاط‌آور و شیرین است.

علی ضیاء‌الدینی بیان کرد: توجه به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه ائمه معصومین (ع) به وضوح تشریح و تبیین شده است و در واقع گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راستای پیشرفت امور جامعه گام بر می‌دارند.

وی اظهار کرد: روزانه در حوزه خدمات شهری هزاران متر مربع معابر شهری جاروب و همچنین لایروبی بخش قابل توجهی از جوب‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: خداوند را شاکرم که بخشی از زندگیم را با افتخار در کنار شما زحمت کشان هستم و از جنس شما‌ها خواهم بود و از خداوند می‌خواهم یاریم کند تا روزی شرمنده شما عزیزان و خانواده‌هایتان نباشم.

عباس ایرانمنش رییس شورای شهر و دیگر اعضا هم با اهدا شاخه گل به کارگران از تلاش بی وقفه آنها قدردانی کردند و هفته کار وکارگر را تبریک گفتند.

ایرانمنش بیان کرد: کارگران عزیز چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و پیشرفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی از کارگران از حضور شهردار و اعضا شورای شهر با لباس پاکبانی و اهدا شاخه گل و تبریک روز کارگر تعجب کرد و گفت: باورم نمی‌شود این اقدام جالب شهردار تا آخر عمرم در ذهنم ماندگار خواهد بود که شهردار و اعضا شورای شهر، خود را اینگونه در سطح ما قرار داده اند این اقدام جالب در واقع قوت قلبی برای ما در خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان را در پی دارد.

یکی دیگر از پاکبانان هم اظهار کرد: تاکنون چنین تجلیلی در شهر زرند نبوده، اما این اقدام و حضور در سطح شهر نشان از توجه مسئولان به سختی کار ما کارگران دارد و خدا را شاکریم که در حال حاضر حقوق و مزایای ما به موقع پرداخت می‌شود.

یکی از شهروندان که شاهد پاکبانی شهردار و رییس شورای شهر در حاشیه بلوار جنت بود نیز گفت: به نوبه خودم به عنوان یک شهروند زرندی از اقدام جالب شهردار و اعضاء شورای شهر در تجلیل از کارگران رفتگر قدردانی می‌کنم، اینگونه اقدامات ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است