Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@04:17:14 GMT

10 گل برتر کاکا به بهانه خداحافظی این ستاره با مستطیل سبز !

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۹۹۵۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به بهانه خداحافظی کاکا از دنیای فوتبال ، ۱۰ گل برتر وی در باشگاه‌های میلان ، رئال مادرید و تیم ملی برزیل تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

پس از پایان دیدار تیم های اورلاندو سیتی و کولومبوس که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کولومبوس خاتمه یافت، ریکاردو کاکا مهاجم ۳۵ ساله اورلاندو سیتی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش هایش را در تیم اورلاندو سیتی و لیگ حرفه ای آمریکا ( MLS ) آویزان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاره برزیلی پیش از آغاز این دیدار به شدت احساساتی شده بود و این به گونه ای بود که دوربین های تلویزیونی مدام چهره او را به نمایش می گذاشتند اما آخرین بازی کاکا در تیم اورلاندو سیتی با شکست همراه بود تا او با شکست از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کند.
کاکا آخرین بازیکنی بود که قبل از مسی و رونالدو به توپ طلا رسید.

قهرمانی در جام جهانی، جام کنفدراسیون‌ها، لیگ قهرمانان اروپا، سری A ایتالیا، لالیگا اسپانیا، جام جهانی باشگاه‌ها، جام حذفی ایتالیا و اسپانیا از جمله افتخارات این بازیکن خوش اخلاق برزیلی است.
کاکا در رده ملی در ۹۲ بازی برای تیم ملی برزیل به میدان رفت و موفق شد ۲۷ گل برای سلسائو به ثمر برساند. او موفق شده بود در سال ۲۰۰۲ با برزیل قهرمان جام جهانی شود. همچنین قهرمانی در جام کنفدراسیون های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ هم جزء از افتخارات ملی این بازیکن به شمار می رود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)