Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - نماینده ارشد دفتر حزب الله در ایران، با بیان این که به دلیل حضور قدرتمند جبهه مقاومت، کار آمریکا در منطقه غرب آسیا رو به اتمام است گفت: آمریکا در حال رو کردن آخرین برگ های بازی خود در منطقه و عقب نشینی تدریجی از غرب آسیاست.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از مرکز خبر حوزه، وسام خلیل در نشستی سیاسی با موضوع «وقایع اخیر منطقه» در مدرسه معصومیه قم با اشاره به شکست های پی در پی طرح های صهیونیستی، سعودی و آمریکایی در منطقه غرب آسیا افزود: با توجه به فضاحت ها و شکست های پی در پی طرح های صهیونیستی، سعودی و آمریکا در منطقه، امروز در عمل آمریکا کار خود را در غرب آسیا پایان یافته می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنبن استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: حکام بی تدبیر عربستان سعودی با اجبار سعد حریری به استعفا سعی بر ایجاد فتنه داخلی، درگیر کردن نیروهای داخلی لبنان به اختلاف های داخلی، زمینه سازی برای حمله و تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و در نهایت وارد کردن ضربه سهمگین به حزب الله لبنان را داشتند که تمام این نقشه ها به شکست کشانده شد.
وی کنار راندن حزب الله از فضای سیاسی لبنان و حضور بیشتر عربستان در عرصه سیاسی لبنان را از جمله اهداف سیاسی استعفای سعد حریری اعلام کرد و گفت: موضع گیری به موقع و خردمندانه رییس جمهور لبنان، سید حسن نصرالله و دیگر گروه های لبنانی در پی این استعفا علاوه بر همدلی و وحدت بیشتر گروه های مختلف لبنانی موجب خنثی سازی این فتنه شد.
الحریری روز شنبه 13 آبان ماه جاری در اقدامی نامتعارف و غافلگیرکننده در عربستان از مقام خود استعفا کرد. متن بیانیه استعفای وی از طریق شبکه خبری سعودی العربیه قرائت شد. چند هفته پس از این استعفا، مقامات لبنانی، عربستان را به گروگان گرفتن سعد حریری و خانواده وی در عربستان سعودی متهم کردند و خواستار آزادی وی برای بازگشت به لبنان شدند. با فشارهای بین المللی سرانجام سعد حریری اوایل آذرماه به لبنان بازگشت و پس از دیدار و گفت و گو با رئیس جمهور لبنان و احزاب این کشور استعفای خود را پس گرفت.
وی با بیان این که امروز آمریکا بازوهای مهم خود در منطقه را از دست داده است گفت: ایران که در دوران شاهنشاهی به عنوان پلیس منطقه از آن نام برده می شد با انقلاب اسلامی امروز تبدیل به بزرگترین انقلاب اسلامی جهان بر ضد استکبار شده و از طرفی با تمایل ترکیه به محور مقاومت، آمریکا برای پیشبرد اهداف خود در غرب آسیا دچار مشکل جدی شده است.
وی با تحلیل شرایط منطقه ادامه داد: عربستان که روزی از مهره های اصلی آمریکا در منطقه برای پیش برد اهداف خود به حساب می آمد امروز به دلیل بهره گیری از سیاستمداران بی خرد و جوان، در عمل تمام نقشه های استکبار را به شکست منجر کرده است.
این عضو ارشد حزب الله لبنان در ایران، اسرائیل را در ضعیف ترین و ناکارمدترین زمان حیات نامشروع خود دانست و گفت: رژیم صهیونیستی نیز به دلیل قدرتمند و متحد شدن جبهه مقاومت، کارایی و توان سابق خود را از دست داده و توانایی تاثیرگذاری بر معادلات منطقه را از دست داده است.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمدزمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟