Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:10:05 GMT

تمامی روستاها در سطح کشور کدگذاری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۹۹۹۰

تمامی روستاها در سطح کشور کدگذاری می‌شوند

نمین- مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از شناسایی و کدگذاری تمامی روستاها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلالی عصر سه‌شنبه در بازدید از منطقه ویلکیج روستای حر از توابع شهرستان نمین تصریح کرد: این طرح با هدف ساماندهی و مشخص‌سازی تعداد دقیق روستاها انجام می‌شود.

وی افزود: طرح کدگذاری مناطق جمعیتی مدتی است که آغاز شده و بر اساس آن در نظر داریم تمامی آبادی‌ها و روستاها شناسنامه‌دار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور اجرای این مهم را کمکی به توسعه روستاها دانست و افزود: در واقع شناسایی روستاها موجب خواهد شد در ادامه در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها به روستای خاص توجه شود.

به گفته جلیلی حتی نام‌گذاری روستاها نیز با دقت و مراقبت انجام شده و تلاش بر این است هویت فرهنگی و تاریخی مناطق حفظ شود.

وی افزود: علاوه بر این درجه‌بندی مناطق جمعیتی نیز با هدف احصا ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی بر اساس آن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور تلاش دولت را توسعه و عمران و آبادانی روستاها متناسب با ظرفیت‌های بومی منطقه‌ای دانست و تأکید کرد: شناسایی و درجه‌بندی با این هدف انجام می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • چند دامنه فارسی به ثبت رسیده است؟