Web Analytics Made Easy - Statcounter


اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی به منظور ارتقای حضور ناشران در نمایشگاه‌های خارجی کتاب نشست‌های تخصصی برگزار می‌کند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در راستای اهداف دبیرخانه طرح حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی (گرنت)، و با هدف ارتقاء کیفی و حضور هدفمند اصحاب نشر در نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات این نشست‌ها و کارگاه‌ها عبارتند از: اهمیت و ابعاد فرهنگی و اقتصادی شرکت در نمایشگاه‌های خارجی کتاب، آشنایی با نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور، آشنایی با نشر سایر کشورها، دیپلماسی فرهنگی مبتنی بر کتاب و نشر، کنوانسیون برن و کپی رایت، شیوه تنظیم قراردادهای تبادل رایت و ابعاد حقوقی آن، نقش و جایگاه آژانس‌های ادبی در ایران و جهان، آشنایی با طرح گرنت ج. ا. ایران و  طرح‌های حمایتی سایر کشورها.

بر اساس این گزارش، علاقمندان جهت ثبت برای حضور در این کلاس‌ها فرصت دارند حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ماه سال جاری با شماره تلفن ٨٨۳۱٨۶۵۵ تماس حاصل کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://majame.farhang.gov.ir/fa/home مراجعه کنند.

true برچسب ها : دفتر مجامع و تشکل های فرهنگی وزارت ارشاد نشست تخصصی وزارت ارشاد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

محمد اله‌یاری گفت: فرآیند تکمیل ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از امروز (چهارشنبه بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳) آغاز شد و تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ١٤٠٣) ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد اله‌یاری؛ مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ذکر این نکته که ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند، گفت: ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ۱۴۰۳) فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی الحساب خواهد بود؛ بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

اله‌یاری افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتیکه ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران