Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین حیایی تازه ترین مطلب اینستاگرام خود را به تصویری از گریم بازیگران این فیلم اختصاص داد.

جام نیوز: امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی دسته جمعی از عوامل فیلم درخونگاه منتشر کرد.

حیایی، با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: درخونگاه به روزهاى پایانى رسید.

فیلم سینمایى درخونگاه به تهیه کنندگى منصور سهراب پور و کارگردانى سیاوش اسعدى که در لوکیشنهاى متفاوتی در تهران و قزوین فیلمبردارى شده روزهاى پایانى خود را سپرى مى کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامى بازیگران این فیلم جلوى دوربین تورج اصلانى قرار گرفتند و تا چند روز آینده جمشید هاشم پور هم مقابل دوربین مى رود تا این اثر متفاوت در جشنواره فیلم فجر امسال حضور جدى داشته باشد.

تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: سیاوش اسعدى، نویسنده: نیما نادرى/ سیاوش اسعدى، مشاور پروژه : روزبه معینى. بازیگران: امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا ، نادر فلاح ، محمود جعفرى ، منصور شهبازى ،افشین سنگ چاپ و پانته آپناهى با حضور جمشید هاشم پور و… تدوین همزمان: محمدرضا مویینى عکاس: مهرداد ناصرى.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!