Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کاتالان ها از جذب احتمالی گریزمان توسط باشگاهش می گوید.

طرفداری - به نظر می رسد باشگاه بارسلونا به شدت در تلاش است تا گریزمان را در فصل بعد به نیوکمپ بیاورد. با این خبر، زمزمه هایی درباره نیمکت نشینی احتمالی سواز یا خروج او از بارسلونا نیز، به گوش می رسند ولی سوارز معتقد است آمدن گریزمان، مشکلی برای او به وجود نخواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره کوتینیو نیز صحبت کرده است.

سوارز در مصاحبه ای با رادیو اسپانیا درباره علاقه بارسلونا به گریزمان و کوتینیو گفت:

گریزمان و کوتینیو، بازیکنانی درجه یکی هستند و در بالاترین سطح، بازی می کنند. آن ها به دو دلیل، خرید خوبی، حساب می شوند. هر دو جوان هستند و چالش های زیادی را پیش روی خود می بینند و بارسلونا هم همیشه به دنبال جذب بهترین بازیکنان است. اگر به بازی گریزمان در اتلتیکو نگاه کنید، می بینید که او نیاز دارد تا همراه یک شماره 9 بازی کند پس او شماره 9 (مهاجم نوک) نیست. قطعا گریزمان می تواند با آمدن به بارسلونا ما را قوی تر و به ما کمک کند. او می تواند در هر پستی که سرمربی ترجیح دهد، بازی کند.

سوارز در ادامه درباره رابونایی که برابر دیپورتیو لاکرونیا زد نیز گفت:

روز قبل از بازی، در خانه با پسرم بازی می کردم و چند بار حرکت رابونا را انجام دادیم. پسرم به من گفت که می خواهد ببیند من می توانم در یک بازی این حرکت را انجام دهم یا خیر. ول دادم و این کار را کردم اما ضربه من، گل حساب نشد. هنگامی که به خانه برگشتم، پسرم تعجب کرده بود که داور این گل را ندیده است اما گفت که من به آنچه او خواسته است، عمل کرده ام! دیدن آن صحنه سخت نبود. امیدوارم وضعیت به زودی بهتر شود.

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در ادامه درباره آمار بالای مسی در کوبیدن توپ به تیرک نیز صحبت کرد:

به عنوان یک مهاجم، همیشه خواسته ام که به او چیز های درست را پیشنهاد دهم. هنگامی که توپ نخواهد گل شود، گل نمی شود و بازیکن بزرگی مانند او، این موضوع را می داند. مسی در بازی های بعدی به مسیر درست باز خواهد گشت و دوباره توپ هایش تبدیل به گل خواهند شد.

او درباره تغییر پست مسی گفت:

مسی قبلا به عنوان یک مهاجم 9 کاذب، بازی می کرد و به نظر نمی رسید پست او در بارسلونا تغییر کند. من می دانستم که او پتانسیل بیشتری دارد. تیم به تغییراتی نیاز داشت و این اتفاق در نهایت رخ داد. من نیز این تغییر پست را برای او جذاب می بینم.

او درباره رابطه اش با مسی نیز گفت:

همیشه سعی می کنیم در مورد زندگی شخصی هم دیگر و رابطه مان با یک دیگر زیاد صحبت نکنیم اما آنچه که او به من نشان داده این است که صرف نظر از سطح ورزشی و بازی اش، او به عنوان یک فرد عادی نیز، شخص قابل تحسینی است. مسی احساسات فراوانی دارد، عشق به خانواده که من من همیشه بابت این موضوع سپاس گزارم. از زمانی که روز اول در خانه آن ها را باز کردیم، پیوند عمیقی را با هم ایجاد کردیم که از آن لذت می بریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده و این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. سبک شان تغییر کرده و من دوست دارم. 

وی ادامه داد: تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود، چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم. گل راحت خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترلش را در اختیار داریم، اما در نهایت مساوی می‌شود.

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به صورت کلی از شرایط راضی هستم، عنوان کرد: اینکه بازی مساوی شده مشکلی نیست، اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت کننده است. به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم.

اوزوزنیدیس تاکید کرد: ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما باز گردند. زنده روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است