Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@10:55:10 GMT

کاهش 3.2 درصدی تلفات حوادث جاده ای + گزارش

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۱۲۹۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر،حمیدرضا علم به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جمع خبرنگاران گفت:بهبود ایمنی راه‌ها و افزایش سامانه های هوشمند کنترلی را با هدف کاهش تصادفات و تلفات در دستور کار قرار داده ایم.
وی ادامه داد:اکنون 51 دستگاه دوربین هوشمند کنترل سرعت در جاده‌های استان وجود دارد که در آینده نزدیک 20 دستگاه دیگر هم به این آمار اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود:در استان بوشهر 4334 کیلومتر راه ارتباطی داریم که از این میزان 663 کیلومتر بزرگراه،572کیلومتر راه اصلی،848 کیلومتر راه فرعی و 2251 کیلومتر راه روستایی است.

علم همچنین با اشاره به وجود 9800 دهانه پل در این راه‌ها، گفت:با وجود کمبود اعتبارات گروه‌های راهداری 24 ساعته در محورهای مختلف حضور دارند تا مسافران با ایمنی رفت و آمد کنند.
وی با اعلام خبر انتقال پایانه پشتیبان بار بوشهر به محل جدید بیان کرد: پایانه جدید در مساحت 50 هکتار در محل خروجی دوم بوشهر در نزدیکی شهر چغادک ساخته خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان این‌که هم اکنون 12 مجتمع خدمات رفاهی در استان وجود دارد،افزود:با هدف افزایش خدمات رفاهی به مسافران 12مجتمع دیگر هم در دست ساخت داریم که 4 مجتمع تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
علم همچنین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان را یکی از جوان‌ترین ناوگان کشور معرفی کرد و از تلاش همکارانش برای نوتر شدن این ناوگان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی