Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی پیشگیری از حوادث جاده‌ای در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر ؛ نشست هم‌اندیشی پیشگیری از حوادث جاده‌ای با محوریت بررسی حوادث جاده‌ای جاده احمدآباد مستوفی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر در سازمان آتش نشانی شهرداری این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به درخواست یونس اسدی مقدم دادستان اسلامشهر برگزار شد نمایندگانی از دستگاه‌های مسئول در زمینه حوادث جاده‌ای حضور داشتند و نواقص، علل و مشکلات رخداد حوادث در احمدآباد مستوفی را بررسی کردند.

به گزارش اسلامشهرخبر،  جاده احمدآباد مستوفی یکی از محورهای پرتردد شهرستان اسلامشهر که محور مواصلاتی بزرگراه آزادگان، آزادراه تهران ساوه و شهرستان اسلامشهر است.

اورژانس تهران تاکنون حدود 250 مأموریت در جاده احمدآباد مستوفی انجام داده است وضعیت روشنایی این جاده در برخی از بخش‌ها به حدی است  که خودروهای عبوری حتی با آمبولانس متوقف در کنار جاده برخورد می‌کنند. متأسفانه 31 نفر از هم‌وطنان در این جاده در 9 ماه نخست سال جاری به دلیل برخی از نواقص مانند نبود روشنایی، پیچ‌های خطرناک و تند، نبود موانع جداکننده جان خود را از دست دادند.

قابل‌ذکر است پیش از این نیز اقداماتی در خصوص کم کردن تلفات در این جاده انجام شده است که از جمله آن می‌توان به دو بانده کردن بخشی از جاده که حادثه‌خیز بود اشاره کرد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر