Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آنکارا- ايرنا- رئيس جمهوري ترکيه اعلام کرد: بيش از 10 هزار کودک مهاجر و پناهجو در اروپا ناپديد شده‌اند و زمان آن فرا رسيده که اروپا در رفتار خود در خصوص پناهجويان بازنگري کند.

به گزارش ايرنا، اردوغان روز دوشنبه در آيين گراميداشت روز جهاني مهاجران در در آنکارا گفت: تمدني که پول، اشياي زينتي و حتي کودکان مهاجر را در بدو ورود به مرزهايش غصب کرده و آنها را مجبور به تغيير دين مي‌کند، ديگر حرفي براي گفتن در خصوص انسانيت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با انتقاد از بيان اظهاراتي مثل `اعزام بالگرد جنگي به جاي کشتي براي نجات جان پناهجويان` در اروپا افزود: اروپا تا آن انداره از انسانيت دور شده که خبرنگاري با لگد زدن به مرد پناهجويي که کودکي درآغوش دارد، باعث افتادن آنها بر روي زمين مي شود.
وي بيان کرد: اگر چنين اتفاقي در ترکيه رخ مي داد، همه عليه ما بسيج مي شدند.
وي اظهار کرد: در حالي که ترکيه تمام امکانات خود را براي تحصيل بيش از 600 هزار کودک پناهجو به کار ‌گرفته است، برنامه حمايتي کشورهاي غربي از ترکيه در خصوص پناهجويان قطع مي شود.
اردوغان همچنين در ادامه گفت: مساله قدس، مساله اي نيست که صرفا با نفرت در قلوب و محکوم کردن لفظي بدون اقدام عملي قابل حل باشد.
وي تاکيد کرد: حتي نمي توانيم مسئوليت خود در اين موضوع را تنها به صورت مخالفت شفاهي با تصميم آمريکا در مورد قدس به جا بياوريم و مجبور هستيم در خصوص قدس اقدامات قاطع، ملموس و تعيين کننده اي انجام دهيم.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان

عکسی از جمیله علم الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) در کنار همسران روسای جمهور چند کشور از جمله ترکیه و ازبکستان در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا