Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای گل لیگ برتر و آماده ترین بازیکن این روزهای فوتبال جزیره امیدوار است با قرمزها، جام های متعددی بالای سر ببرد.

طرفداری- محمد صلاح، ستاره این روزهای لیگ برتر و باشگاه لیورپول اعلام کرد به خوبی می داند تیمش از سال 1990 قهرمان لیگ نشده اما امیدوار است با همکاری سایر بازیکنان، به این طلسم 27 ساله پایان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از میرور، صلاح که بعد از ایان راش، اولین بازیکنی است که از سال 1986 قبل از کریسمس به 20 گل می رسد، در مورد قهرمان شدن در لیگ برتر، گفت:

به عنوان یک تیم می دانم که مدت هاست در لیگ قهرمان نشده ایم؛ بنابراین دوست دارم لیگ را با لیورپول فتح کنم. تیمی عالی هستیم با یک مربی فوق العاده بنابراین همه چیز در باشگاه خوب است؛ مطمئنم در کنار یکدیگر، عناوین مختلفی را به دست خواهیم آورد. اینجا اوضاع برای من خوب پیش می رود؛ متوقف نمی شوم چون همیشه فکر می کنم جا برای پیشرفت وجود دارد. معتقدم که در برخی جنبه ها می توانم بهتر شوم؛ پس باید همیشه به سخت تمرین کردن و تلاش زیاد، ادامه بدهم. نگاه دائما رو به جلوست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم