Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

بيشتر افراد دو سوم از روز را در محيط منزل مي‌گذرانند که معمولا پس از زمان کاري در خارج از خانه براي گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده و استراحت به منزل باز مي‌گردند، پس آرامش در منزل اهميت زيادي دارد و مي تواند روي رفتارات ما تاثير گذار باشد. با توجه به رشد روزافزون جمعيت و کوچک شدن خانه ها، ترفندهاي طراحي داخلي براي بزرگ و دلباز شدن خانه‌ها، در سراسر جهان مورد توجه همه قرار گرفته است که طراحي محل کار هم نيز براي گذراندن ساعاتي بدون استرس و خستگي، حائز اهميت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت چيني زرين، معتبرترين توليدکننده ظروف چيني در خاورميانه که همواره علاقه بسياري به ورود به فضاي ديجيتال و ايجاد ارتباط نزديک با مخاطبان خود را داشته است، بعد از موفقيت در راه اندازي وب سايت فروشگاهي خود، هم اکنون با يک ايده نوآورانه، انتخاب و خريد محصولات چيني خود را در عين سهولت براي مخاطب بسيار جذاب کرده است.
بات زرين بچين يک بات هوشمند تلگرام است که مخاطب را سريعا جذب خود مي‌کند. شيوه آسان استفاده از اين بات به اين صورت است که از منزل يا محل کار خود عکس مي‌گيريم و براي بات ارسال مي‌کنيم و در همان لحظه با توجه به دکوراسيون ارسال شده پيشنهادهايي از سمت بات براي سرويس ظروف چيني مي‌گيريم. لازم به ذکر است که امکان ارائه پيشنهادهاي بيشتر و متنوع تر بر اساس سليقه، رنگ و يا نوع مدل نيز براي اين بات در نظرگرفته شده است. همچنين يکي ديگر از خصوصيات اين بات ارائه کدهاي تخفيف خريد آني بات مي‌باشد.
سوالي که پيش مي‌آيد اين است که ربات‌هاي تلگرام چقدر به اطلاعات شما دسترسي دارند؟
دسترسي ربات تلگرام، حداکثر به اندازه يک کاربر عادي است. بنابراين يک ربات تلگرام نه مي‌تواند در گوشي شما جاسوسي کند، نه به رمزهاي شما دسترسي دارد، نه مي‌تواند عکس‌هاي گالريتان را براي کسي بفرستد. خصوصا ربات‌هاي جديد تلگرام که سطح دسترسي محدودتري هم دارند. ربات زرين بچين هم مانند ديگر ربات‌ها ايمن است. کافي است يک عکس از يک قسمت دکور منزل خود ارسال کنيد تا به شکل آني آن را بررسي کرده و به شما سرويس‌هاي چيني مرتبط با آن دکور را پيشنهاد دهد.
استقبال چشمگير در شبکه هاي اجتماعي، به ويژه توسط بانوان، نشان از موفقيت آميز بودن کمپين زرين بچين بوده است. با افزايش حضور مخاطبين در شبکه‌هاي اجتماعي و استفاده روزافزون از تلفن‌هاي هوشمند، خلق و بهره گيري از بات‌هاي هوشمند در آينده نزديک بسيار فراگير خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که شروع به خواندن این گزارش کرده‌اید، ویدئوی ۴۰ ثانیه‌ای زیر به رکورد بازدید ۵میلیونی نزدیک می‌شود؛ ویدئویی که مدت‌ها است، دنباله‌کنندگان حوزه رباتیک به دنبال آن هستند. ویدئویی که از شفافیت سخن می‌گوید، چیزی که من طرفداران دوست‌ دارند بیشتر از دنیای رباتیک ببینند. نشان دادن ساده آن چه در پشت صحنه عکس‌های بدون خطای ربات‌ها می‌گذرد. در بسیاری از موارد، ما از سال‌ها آزمون و خطا می‌گذریم و سراغ تصاویری می‌رویم که ربات‌ها را در دوربین خوب جلوه می‌دهند. هنگامی که شما فقط نتایج مثبت را به اشتراک می‌گذارید، انتظارات غیرواقع بینانه‌ای برای خود ایجاد می‌کنید.

اما واقعیت این است که ربات‌های دوپا سقوط می‌کنند. از این نظر، حداقل، آنها دقیقاً مانند ما هستند. همانطور که Agility اخیراً گفته است، "همه گاهی اوقات زمین می خورند، این نحوه برخاستن ما است که ما را تعریف می‌کند." من آن را یک قدم فراتر می‌برم و اضافه می‌کنم که یاد گرفتن چگونه خوب زمین خوردن به همان اندازه مهم است.

پراس ولاگاپودی، مدیر ارشد فناوری تازه منصوب شده شرکت Agility، اخیراً گفته‌ است که دیدن ربات‌ها در این مرحله از کار چیز خوبی است. او خاطرنشان می‌کند: «وقتی یک ربات واقعاً در جهان است و کارهای واقعی انجام می‌دهد، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. شما چندبار زمین خوردن را تجربه خواهید کرد، اما این بخشی از یادگیری برای دویدن طولانی مدت در محیط‌های واقعی است.»

اسکن سریع قوانین هاروارد برای زمین خوردن بدون آسیب، آنچه را که ما به طور شهودی در مورد زمین خوردن به عنوان انسان درک می کنیم، منعکس می‌کند:

از سرت محافظت کن از وزن خود برای هدایت بدن هنگام افتادن استفاده کن زانوهای خود را خم کن از کشیدن افراد دیگر با خود هنگام زمین خوردن پرهیز کن

آرون ساندرز، مدیر ارشد فناوری Boston Dynamics، سال گذشته به techcrunch گفت:«ما از سقوط نمی‌ترسیم و با ربات‌ها طوری رفتار نمی‌کنیم که گویا خیلی شکننده‌اند. ربات ما زیاد سقوط می‌کند و یکی از چیزهایی که مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم این بود که باید ربات‌هایی بسازیم که بتوانند بدون شکستن زمین بخورند.»

آموزش زمین خوردن کاربردهای بسیاری خواهد داشت؛ ربات‌ها زمین‌ می‌خورند. بهتر است بتوانند بلند شوند. توانایی بلند شدن ممکن است برای اهداف شارژ نیز مفید باشد.

منبع: techcrunch

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901181

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد