Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@11:03:37 GMT

تزيين انار دون شده به شکل گل سرخ

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۲۲۱۰

تزيين انار دون شده به شکل گل سرخ

خبرگزاري آريا -
انار شب يلدا يکي از معروف ترين نشانه اي شب يلدا است. امسال براي شب يلدا عروس مي توانيد از اين ايده جالب کمک گرفته و با انار دون شده يک گل رز زيبا درست کنيد.

تزيين انار شب يلدا عروس به شکل گل سرخ
وسايل مورد نياز تزيين انار دون شده شب يلدا :
سيم نازک مسي
انار دون شده
سلفون
نحوه کار تزيين انار دون شده شب يلدا :
سيم نازک مسي که مخصوص گل سازي هست را به شکل گلبرگ در آوريد ( البته چون مقدار انارهاي ريخته شده در هر گلبرگ زياد است، سيم را دو لا کرده و سپس به سيم ها شکل داده تا مانند برگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلفون روي سيم ها را بکشيد و طوري شکل دهيد که شبيه به کيسه درست شوند.
سپس داخل کيسه ها را با دانه هاي انار پر کنيد. البته کم نه زياد، اگر مقدار انارها زياد باشد سلفون پاره شده و سيم هم شکل خود را از دست مي دهد. در انتها با همان سيم انتهاي برگ ها را ببنديد.
با استفاده از سيم گل سازي ،گل اناري را پيچيده يعني گلبرگها را به اين شکل گل رز درست کرده از وسط شروع مي کنيم براي درست کردن گل يعني اولين گلبرگ هاي وسطي رو دور هم مي بنديم و بعد يکي در ميان گلبرگ ها را کنار هم قرار مي دهيم.
دقت کنيد، گلبرگ هايي که با سيم ها درست مي کنيد در سايزهاي مختلف کوچک و بزرگ باشند.
منبع : iranbanou.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس اخیرا تصمیمش برای بازنشستگی را عوض کرد و به تیم ملی آلمان برگشت. او رهبر خط میانی تیمش در یورو 2024 خواهد بود. اتفاقی بزرگ برای ژرمن‌ها که از حضور کروس قطعا سود خواهند برد.

جمال موسیالا هم از این بابت خوشحال است. مهاجم جوان بایرن در مصاحبه با مارکا از کروس تمجید کرد و گفت از ارسال‌های بلند او به وجد آمده است و از کروس یاد می‌گیرد.

موسیالا گفت: «هرگز روی چالش ارسال‌های بلند برای کروس کری نمی‌خوانم. رقابتی در این زمینه با او ندارم زیرا تونی با پای راست خود بسیار دقیق ارسال می‌کند. اصلا بر سر این مسئله رقابت کردن با او درست نیست (می‌خندد).»

موسیالا ادامه داد: «او همیشه توپ را در جای درست و دور از مدافع حریف می‌فرستد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بچرخید، پاس بدهید یا دریبل کنید. تاکنون فقط دو بازی کنار او انجام داده‌ام و باید بگویم کیفیت تونی باورنکردنی است. من از هم تیمی شدن با او در تیم ملی بسیار هیجان زده‌ام.»

دیگر خبرها

  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • ببینید | ردپای آبی