Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@04:25:01 GMT

ضرب المثل امر به خودش هم مشتبه شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۲۲۲۴

ضرب المثل امر به خودش هم مشتبه شده است

خبرگزاري آريا -

داستان ضرب المثل امر به خودش هم مشتبه شده است
وقتي كسي دروغ هاي خود را باور كرده باشد ، اين مثل را مي آوردند.
آورده اند كه ...
روزي ملانصرالدين ديد ، عده اي از بچه ها در ميان محله شلوغ كرده اند . به منظور اينكه آنها را متفرق كند و گوش خود را از داد و فريادهاي جانخراش آنها ، آسوده سازد ، خطاب به آنها گفت : سر بازار سيب مجاني پخش مي كنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بچه ها شروع به دويدن كردند . عده اي هم به دنبال آنها بناي دويدن را گذاشتند . ملا ابتدا ايستاد و از اينكه تير تدبيرش به هدف اصابت كرده بود ، بناي خنديدن را گذاشت ولي پس از آنكه قدري خنديد ، ناگهان آن فكر براي او پيش آمد كه مبادا خود من هم اشتباه كرده باشم و خبري كه به بچه ها دادم ، مقرون به حقيقت باشد و در اين صورت بهره اي به خود من نرسد!
و به مجردي كه اين فكر از خاطرش گذشت ! پاشنه گيوه ها را وركشيد و خودش هم به دنبال بچه ها و مردم ديگر رو به سوي بازار ، بناي دويدن را گذاشت .
منبع:shamiim.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید اسماعیل علوی اظهار کرد: دو فقره حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در روستای لالا بخش چهاردانگه این شهرستان اجرایی شد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: این بناهای غیرمجاز به مساحت 80 و 250 مترمربع قلع و قمع و به اراضی کشاورزی و چرخه تولید بازگشت.

علوی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، گفت: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت فعالیت بنا‌های تاریخی استان اصفهان
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌های نهاوند
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • کتانی نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری
  • گوردختر بوشهر
  • تتلو و عباس قادری، چگونه بر سرنوشت ما تاثیر می‌گذارند
  • تتلو و عباس قادری، چگونه بر سرنوشت ما تاثیر می گذارند
  • شیوه عجیب مرمت یک بنای تاریخی