Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@15:02:54 GMT

كشف يك ميليارد ريال كالاي قاچاق در كرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۲۷۰۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله حسن‌پور، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان کرمان دیروز دوشنبه، 27 آذر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای از بین بردن بسترهای قاچاق کالا از فروش انواع لوازم جانبی و گوشی همراه و دوربین‌های مداربسته از یک مغازه در شهر کرمان باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این رو کارآگاهان پلیس آگاهی محل دپوی کالاهای قاچاق بیش از 5 هزار قطعه انواع لوازم دوربین مداربسته و متعلقات آن شامل باند و بلندگو، باطری گوشی همراه، انواع شارژر، هندزفری و انواع کیف و قاب‌های گوشی همراه به ارزش یک میلیارد ریال را شناسایی و کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان تأکید کرد: متهم به همراه کالاهای کشف شده به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی

ایتنا - در اواخر سال گذشته همزمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدلهای تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت ۳۸ الی ۴۰ هزار تومان انجام می‌شود.
به‌تازگی در فضای مجازی اخبار انتقادی از سوی برخی فعالان و کارشناسان در خصوص  رشد غیرمنتظره تعدادی از مدل‌های تلفن همراه که تأمین ارز آنها از سامانه نیما و با نرخ مرکز مبادله و طلا و ارز انجام شده است، مطرح گردیده است.

به گزارش ایتنا از تسنیم، لازم به ذکر است: هم‌اکنون تأمین ارز تلفن همراه به‌دوشکل انجام می‌شود؛ برای گوشیهای وارداتی تا قیمت 600 دلار تأمین ارز از سامانه نیما و برای تلفن همراه بالای 600 دلار از جمله آیفون و دو مدل از سامسونگ از طریق رویه واردات در مقابل صادرات خود با نرخ آزاد ارز ثبت سفارش و تخصیص صورت می‌گیرد.

بر این اساس قیمت یکی از مدل‌های گوشی چینی ظرف یک ماه حدود 50 درصد افزایش یافته و از حدود 20 میلیون تومان به قیمت تقریبی 30 میلیون تومان در برخی فروشگاههای آن‌لاین، افزایش یافته است،
این در حالی است که در ماههای اخیر در مورد سایر برندهای تلفن همراه چنین نوسان ملموسی دیده نمی‌شود.

گفتنی است حداکثر سودی که به‌صورت قانونی در لایه واردات لحاظ می‌شود 18 درصد است. یکی از گمانه‌ها درخصوص جهش قیمتی مذکور احتمال افزایش ارزش گمرکی مدل مذکور در سامانه tsc است.

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان