Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@00:12:45 GMT

ماجرای طلاق زوج جوان بخاطر گربه‌ها فیلم شد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۲۸۲۵

ماجرای طلاق زوج جوان بخاطر گربه‌ها فیلم شد! +تصاویر

فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی محمد رضا مصباح پس از طی مراحل فنی به پایان رسید و جهت نمایش تحویل دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

خبرگزاری فارس: فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» با نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی محمد رضا مصباح پس از طی مراحل فنی به پایان رسید و جهت نمایش تحویل دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» بر اساس داستانی واقعی و برداشتی از یک داستان واقعی است که در سال 83 در دادگاهی در شهر کرج مطرح شد.

داستان درباره زوج جوانی است که می‌خواهند به خاطر گربه‌ها از هم طلاق بگیرند و فیلمنامه آن پس از یک دوره تحقیق و پژوهش در اواخر دهه 80 توسط محمد علی سجادی نوشته شد.

رضا مولایی، مریم همتیان، جلال ترابی، شیرین ولی‌پور در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

دیگرعوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: محمدعلی سجادی، تهیه کننده: محمدرضا مصباح، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، دستیار برنامه ریز: ایمان توکلی، مدیر پروژه و گریم: محسن بابایی.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان در اقصی نقاط دنیا که از مظلوم دفاع می کنند را می ستایم و این ضمیرهای آگاه قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: ادامه این حرکت ها و خیزش های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط دنیا در مقابل نسل کشی ها، درندگی ها و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان و حساسیت آنها نسبت به این جنایات می تواند آغازگر سیر تحولات جهانی و بیداری ملت های آزاده باشد و ما با قاطعیت از این حرکت ها اعلام حمایت خواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دنیا در مقابل چنین جنایت هایی موضع گیری خواهد کرد و سازمان بین الملل هم تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴،نشست با اعضای هیات رئیسه از برنامه های این سفر است‌.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و موارد دیگر)، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!